همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ منتشر شد، گفت: داوطلبان می‌توانند از سه‌شنبه ۱۶ آذر تا ۲۲ آذر ماه نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی اظهار داشت: این دفترچه راهنما روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

وی گفت: پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 96 در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور صورت خواهد گرفت.

توکلی افزود: بر اساس مصوبه جلسه اول «شورای سنجش و پذیرش دانشجو» در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، کارنامه شرکت‌کنندگان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال 1395 فقط برای پذیرش شهریور ماه و بهمن ماه سال 1395 معتبر است بنابراین تمامی متقاضیان پذیرش سال 1396 باید در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی، مجاز به ثبت‌نام و شرکت مجدد در این آزمون نیستند.

وی تصریح کرد: هیچ‌یک از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۵ حتی در صورت انصراف قطعی از تحصیل، حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

توکلی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ منحصراً برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مجاز به ثبت‌نام در این آزمون هستند.

کد خبر 354714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha