همشهری آنلاین: تیم‌های لایپزیگ، هوفن‌هایم، هرتا برلین و دورتموند که از تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ محسوب می‌شوند، هفته بیستم بوندس‌لیگا را با ناکامی پشت سر گذاشتند. بایرن مونیخ با پیروزی مقابل اینگلوشتات جای خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

Bundesliga
  • ماینتس ۲ - آگسبورگ صفر

پیکارهای هفته ۲۰ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۰ فوریه / ۲۲ بهمن) با دیدار ماینتس و آگسبورگ آغاز شد. ماینتس در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد آگسبورگ گذشت تا جای خود در رده‌های میانی جدول را مستحکم کند. گل‌های ماینتس در این دیدار را اوزتونعلی و خایرو در دقایق ۳۱ و ۶۲ بازی به ثمر رساندند. ماینتس و آگسبورگ در حال حاضر به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول جای دارند.

  • آر. بی. لایپزیگ صفر - هامبورگ ۳

آر. بی. لایپزیگ که تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ محسوب می‌شود، در هفته ۲۰ بوندس‌لیگا متحمل شکستی سنگین شد. این تیم علی‌رغم برتری در میدان و همچنین برخورداری از امتیاز میزبانی با نتیجه ۳ بر صفر از مهمان خود، هامبورگ شکست خورد و سه امتیاز مهم از دست داد. هامبورگی‌ها در میدان بسیار هوشیار عمل کرده و در استفاده از موقعیت‌های به‌دست‌آمده کارآیی زیادی از خود نشان دادند.

  • شالکه ۲ - هرتا برلین صفر

آبی‌پوش‌های شالکه در هفته بيستم موفقیتی مهم را جشن گرفتند. شالکه در خانه خود و در حضور بیش از ۶۱ هزار تماشاگر با نتیجه ۲ بر صفر از سد هرتا برلین گذشت که از تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ به شمار می‌رود. گل‌های شالکه در این دیدار را بورگزتالر و گورتزکا در دقایق ۴۱ و ۶۲ به ثمر رساندند.

  • اینگولشتات صفر - بایرن مونیخ ۲

یکه‌تازی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا ادامه دارد. این تیم اين هفته توانست بعدازظهر شنبه (۱۱ فوریه / ۲۳ بهمن) با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود، اینگولشتات بگذرد و سه امتیاز دیگر بر امتیاز‌های خود بیفزاید. اینگولشتات در این دیدار چهره‌ای پرتلاش و جنگنده از خود به نمایش گذاشت و تا واپسین لحظات بازی این شانس را داشت که مقابل حریف پرقدرت خود به تساوی دست یابد.

پیکار بایرن مونیخ و اینگولشتات می‌رفت با تساوی بدون گل خاتمه یابد که آرتورو ویدال یک دقیقه از وقت قانونی گذشته، توپ را درون دروازه میزبان جای داد و لحظاتی بعد نیز آرین روبن با زدن گل دوم شکست تلخ اینگولشتات را رقم زد. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در صدر و اینگلوشتات نیز با ۱۵ امتیاز در مکان ۱۷ جدول رده‌بندی قرار دارد. فاصله مونیخ با رده دوم جدول اکنون بر ۷ امتیاز بالغ می‌شود.

  • دارمشتات ۲ - بوروسیا دورتموند یک

تیم پرقدرت بوروسیا دورتموند نیز از ناکامان بزرگ هفته بیستم بود. زردپوش‌های دورتموند با نتیجه ۲ بر یک از میزبان قعرنشین خود، دارمشتات شکست خوردند و دست خالی به خانه بازگشتند. گل پیروزی دارمشتات در این دیدار را "کولاک" در دقیقه ۶۷ بازی به ثمر رساند.

  • بایر لورکوزن ۳ - آینتراخت فرانکفورت صفر

یکی از دوئل‌های حساس هفته بیستم میان بایر لورکوزن و آینتراخت فرانکفورت برگزار شد که هر دو از تیم‌های پرقدرت بوندس‌لیگا به شمار می‌روند. لورکوزنی‌ها این مصاف را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان بردند. چیچاریتو، ستاره مکزیکی بایر لورکوزن با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر این دیدار بود. بایر لورکوزن با این پیروزی توانست گامی دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک شود.

  • وردر برمن صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

بوروسیا مونشن‌گلادباخ که تحت هدایت سرمربی جدید خود، دیتر هکینگ جانی تازه گرفته، هفته ۲۰ بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. این تیم با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، وردر برمن را مغلوب کرد و با سه امتیاز به خانه بازگشت. گل طلایی مونشن‌گلادباخ در این دیدار را "آزار" در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند.

  • ولفسبورگ ۲ - هوفن‌هایم یک

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۲۰ بوندس‌لیگا که بعد از ظهر یکشنبه (۱۲ فوریه / ۲۴ بهمن) برگزار شد، تیم ولفسبورگ توانست با پیروزی ۲ بر یک مقابل هوفن‌هایم سه امتیاز مهم به دست آورد. هوفن‌هایم که از تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ محسوب می‌شود، دست خالی به خانه بازگشت. گل پیروزی سبزپوش‌های ولفسبورگ را دانیل دیداوی در دقیقه ۷۳ بازی به ثمر رساند.

  • فرايبورگ ۲ - كلن يك

و بالاخره ديدار تيم‌هاي فرايبورگ و كلن با نتيجه دو بر يك به سود فرايبورگ ميزبان خاتمه يافت.

 

کد خبر 361949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha