همشهری آنلاین: در روز اول مسابقات تور والیبال ساحلی ۲۰۱۷ در جزیره کیش، دو تیم ایران با قبول شکست مقابل اتریش و استرالیا از را‌ه‌یابی به جدول اصلی بازماندند.

Beachvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های جدول مقدماتی دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی از روز چهارشنبه (27 بهمن) در جزیره کیش آغاز شده است.

در آغاز این مسابقات دو دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های روسیه و فرانسه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در زمین شماره یک تیم‌های مجارستان (ایساک شوس، توماس مسلینی) و روسیه (ماکسیم سلوولپ، ایگور ولیچکو) به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری 2 بر 0 روسیه به پایان رسید. مجارستان با قبول این شکست از رسیدن به جدول مقدماتی بازماند.

در زمین شماره دو تیم‌های فرانسه (آرنادلوئیزو ، آرنادگوتیرات) و هلند (جاسپر بوتو ، تام ون استیننز) مقابل هم صف‌آرایی کردند. در این مسابقه فرانسوی‌ها با کسب پیروزی 2 بر 0 موفق شدند راهی جدول اصلی شوند.

سومین دیدار این روز از رقابت‌ها را دو تیم اتریش و ایران در زمین شماره یک مقابل هم برگزار کردند. در پایان این مسابقه تیم ایران متشکل از امیر شوشتری‌زاده و بهنام توکلی مقابل تیم اتریش (جولین هورل و دنیل هاپفر) با حساب 2 بر 0 تن به شکت داد و از راه‌یابی به جدول اصلی بازماند. تیم اتریش به 24 تیم جدول اصلی اضافه شد.

چهارمین مسابقه جدول مقدماتی بین دو تیم آلمان (تیم هولر - سوئن وینتر) و جمهوری چک (مارتین ریچی - جیندیش ویس) برگزار شد. دیداری که در آن تیم آلمان موفق شد با حساب 2 بر 1 به پیروزی رسیده و راهی جدول اصلی شود.

در ادامه روز نخست مسابقات یک دیدار دیگر برگزار شد که طی آن در زمین شماره یک ایران به مصاف استرالیا رفت. تیم ایران (رضا نائینی - رسول خواجه) در این دیدار مقابل تیم استرالیا (زاکری شوبرت - کول دورانت) نمایش قابل قبولی ارائه داد، اما در پایان با حساب 2 بر 1 شکست خورد و از رسیدن به جدول اصلی بازماند و تیم استرالیا راهی جدول اصلی شد.

و در ششمین دیدار روز نخست تيم آمريكا به مصاف تیم هلند (میز بلوم - روبن پنینگا) رفت و در این مسابقه تن به شکست 2 بر 1 داد.
تیم هلند با اين پیروزی به جمع تیم‌های جدول اصلی پیوست و آمریکایی‌ها از دور مسابقات کنار رفتند.

 

کد خبر 362213

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha