یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

سارقان خشن ۱۶ خانه را خالی کردند و میلیاردها تومان به جیب زدند.

سرقت

آنها كه در جريان سرقت‌هايشان 3 موتور‌سوار را هم ‏خفت كرده و با شمشير آنها را زخمي كرده بودند در آخرين سرقت، يك برگه جريمه خودرو جا گذاشتند و ‏همين كار دستشان داد. ‏ مدتي قبل مردي به اداره پليس رفت و اعلام كرد كه سارقان به خانه اش دستبرد زده اند.

وي در ‏توضيح ماجرا گفت: به خانه يكي از بستگانمان رفته بوديم و وقتي برگشتيم ناباورانه با خانه‌اي به‌هم ‏ريخته روبه رو شديم. دزدان از طريق بالكن و تخريب پنجره وارد خانه ام شده و تمام طلاو جواهرات همسر و دخترانم، ارز و ديگر اموال باارزش خانه ام كه حدود 300 ميليون تومان ارزش داشت را به سرقت برده اند.‏ با ثبت اين شكايت ، تحقيقات با دستورقاضي عموزاد بازپرس دادسراي ويژه سرقت كليد خورد.

همچنان كه بررسي ها ادامه داشت ‏چندين شكايت مشابه ديگر پيش روي تيم پليس قرار گرفت كه نشان مي داد اعضاي باندي به صورت سريالي به خانه ها در ‏مناطق غرب و مركز تهران دستبرد مي زنند. در چنين شرايطي ماموران از طريق دوربين هاي ‏مداربسته اطراف ساختمان ها موفق به شناسايي موتور سيكلت سارقان شدند.تيم تحقيق در مرحله بعد به بررسي شماره پلاك ‏موتور و شناسايي صاحب آن پرداختند كه اين‌بار راز خفت گيري دزدان خشن فاش شد.

آنها در تاريكي شب و در مناطق خلوت ،‌3 ‏موتور سوار را طعمه قرار داده و با حمله به سمت آنها دست به خفت گيري زده بودند. سارقان با ضربات شمشير ، طعمه ‏هاي خود را به شدت زخمي كردند تا موتورشان را سرقت كنند. شدت اين ضربات به حدي بود كه يكي از موتورسواران از ناحيه ‏مچ دست فلج شد. ‏

اين نشان مي داد كه ماموران با يك گروه مخوف روبه رو هستند و آنها آنقدر حرفه‌اي عمل مي‌كردند تا ردي از خود به جا ‏نگذارند اما در شانزدهمين سرقت كار دست خودشان دادند.دزدان كه براي سرقت راهي خانه اي در غرب تهران شده و بيش از ‏‏200 ميليون تومان اموال باارزش را سرقت كرده بودند ، برگه جريمه خودرويي كه متعلق به يكي از سارقان بود را بي‌آنكه ‏خودشان متوجه شوند در محل جا گذاشتند و ماموران از اين طريق ردپاي اين گروه مخوف را شناسايي كردند. هر 3 عضو اين ‏باند كه سابقه دار هستند و بارها به زندان رفته‌اند دستگير شدند و در بازجويي ها به 3 سرقت موتورسيكلت با زخمي‌كردن طعمه ‏هايشان و دستبرد به 16 خانه اقرار كردند. ‏

به گزارش همشهري ، متهمان اقرار كردند كه در سرقت ها بيش از يك ميلياردتومان پول به جيب زدند و پس از آن با قرار قانوني ‏در اختيار ماموران پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

کد خبر 364871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha