جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

نخستین تیزر تبلیغاتی رسمی «فیلم ایموجی» در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که کمتر از ۲ ماه به اکران این انیمیشن سه‌بعدی باقی مانده است.

فیلم

به گزارش همشهري، فيلم ايموجي در واقع يكي از نخستين تلاش‌هاي سينماگران براي جان بخشيدن به ابزارها و اپليكيشن‌هاي محبوب گوشي‌هاي همراه است. برخي كارشناسان اين فيلم را تركيبي از «فيلم لگو» و «درون و بيرون» مي‌دانند كه هر 2 در بازار جهاني سينما به موفقيت رسيدند.

در فيلم ايموجي به كارگرداني توني ليونديس چهره‌هايي چون پاتريك استيوارت، تي‌جي ميلر، آنا فاريس، جيمز كوردن، سوفيا ورگارا و كريستينا آگوييلرا به جاي شخصيت‌هاي اصلي حرف زده‌اند و قرار است استوديوهاي سوني و كلمبيا آن را اوايل تابستان در سينماهاي سراسر جهان روي پرده بفرستند.

ليونديس 45 ساله كار خود را در عرصه انيميشن با طراحي شخصيت و داستان كارتون‌هايي چون «شيرشاه2: غرور سامبا»، «شاهزاده مصر» و... آغاز كرد و سال 2005 «ليلو و استيچ2» را كارگرداني كرد. او سال 2008 انيميشن «ايگور» را ساخت كه در بازار جهاني 30 ميليون دلار فروخت و حالا مي‌تواند با فيلم ايموجي به جمع كارگردانان موفق عرصه انيميشن بپيوندد. انتظار مي‌رود با توجه به فراگير بودن ايموجي‌ها در تمام دنيا، سينمادوستان از اين فيلم استقبال كنند و شايد مديران استوديو سوني متقاعد به توليد قسمت‌هاي بعدي آن هم بشوند.

کد خبر 370567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha