همشهری آنلاین: رضا علیپور در رقابت با ولادیسلاو داولین روس به مدال نقره جام جهانی آرکو در ایتالیا در ماده سرعت دست یافت.

Reza Alipoor

مرحله مقدماتی جام جهانی آرکو در ماده سرعت با رقابت ورزشکاران مرد و زن برگزار شد. در بخش مردان رضا علیپور با رکورد ۵.۹۶ و در بخش زنان فرناز اسماعیل‌زاده با رکورد ۹.۲۴ با رتبه ۱۵ راهی مرحله نهایی شدند. ضمن آن که کبری لگزایی با رکورد ۱۱.۲ از صعود بازماند.
رضا علیپور در مرحله ۱/۸ جام جهانی آرکو با غلبه بر رقيب اکوادوری با زمان ۵.۹۴ موفق به صعود به جمع ۸ ورزشکار برتر شد. همچنین در این مرحله فرناز اسماعیل‌زاده با رکورد ۹.۲۳ در رده دهم بانوان ایستاد و از صعود بازماند.

علیپور در مرحله ۱/۴ جام جهانی آرکو با غلبه بر قهرمان چک با زمان ٦ ثانيه و ١٥ صدم ثانيه موفق به صعود به جمع ۴ ورزشکار برتر شد و در مرحله نیمه نهایی ژبا غلبه بر رقیب اوکراینی، دنیل بولدیرف با زمان ٦ ثانيه و ١٥ صدم ثانيه موفق به صعود به مرحله فینال شد.

در فینال این مسابقات علیپور به خاطر سرخوردن پا در رقابت با رقیب روس، از ادامه صعود بازماند و دوم شد. همچنين در دیدار رده‌بندی با خطای ورزشکار اوکراینی، شرکت‌کننده ایتالیایی به مدال برنز دست یافت.

 

کد خبر 380368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha