همشهری آنلاین: در پایان روز سوم مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه 2 شهریور ماه با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز شد.

روز شنبه و در سومین روز این رقابت‌ها، دیدارهای اوزان 41- و 45- کیلوگرم پسران و 44-، 55- و 59- کیلوگرم گروه دختران برگزار شد که امیرمحمد امیرمحمدی (وزن 41- کیلوگرم)، امیرارسلان خانزاده (وزن 45- کیلوگرم)، مریم وسیله‌بر (وزن 44- کیلوگرم)، نازنین تنکابنی (وزن 55- کیلوگرم) و یلدا رنجبر (وزن 59- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بودند.

در پایان سومین روز، امیرارسلان خانزاده بر سکوی قهرمانی ایستاد، یلدا رنجبر نایب قهرمان جهان شد و نازنین تنکابنی مدال برنز گرفت، اما امیرمحمد امیرمحمدی و مریم وسیله‌بر با واگذاری نتیجه در مرحله یک‌هشتم نهایی، از کسب مدال جهانی بازماندند.

تیم ملی تکواندوي نونهالان کشورمان پیش از این نیز موفق به کسب 2 مدال طلا (معصومه رنجبر و غزل سطانی) و یک مدال نقره (مبینا کلی‌وند) شده است.

هدايت دختران کشورمان برعهده نيلوفر صفريان به عنوان سرمربي و معصومه محمدیان، راضيه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربي است.

همچنین هدایت تیم پسران را محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، يوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفري به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند. يوسف كرمي نیز مدیر فنی اين تيم مي‌باشد.

 

کد خبر 380380

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha