یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

راننده مینی‌بوس وقتی از زبان مرد رمال شنید که زیر خانه‌اش گنجی پنهان است ماجرا را با برادرش در‌میان گذاشت و تلاش آنها برای رسیدن به گنج شروع شد غافل از اینکه حادثه‌ای مرگبار انتظارشان را می‌کشید.

بامداد ديروز راننده جوان ميني‌بوسي درحالي‌كه جسد 3‌مرد در ماشينش بود راهي كلانتري آبيك قزوين شد و خبر از حادثه‌اي عجيب داد. او مي‌گفت كه اجساد متعلق به برادرش و دوستان وي هستند كه همگي در چاهي در خانه‌ او جانشان را از دست داده‌اند.
با اظهارات اين مرد، وي بازداشت و اجساد به پزشكي قانوني منتقل شدند. راننده ميني‌بوس در تحقيقات گفت:

فرزندم بيمار بود. وقتي او را نزد رمال بردم، گفت زير خانه‌ام گنجي پنهان است و همين باعث بيماري فرزندم شده است. مدتي بعد فرزندم جانش را از دست داد و من ماجراي گنج را با برادرم درميان گذاشتم. برادرم با كمك 2نفر از دوستانش كار حفاري در خانه‌ام را شروع كردند.

آنها زمين را مي‌كندند و براي اينكه همسايه‌ها شك نكنند، خاك‌ها را در يكي از اتاق‌ها دپو مي‌كردند. 9روز از عمليات حفاري مي‌گذشت كه شب حادثه، چاهي كه كنده بودند به‌خاطر نزديك بودن به چاه فاضلاب ريزش كرد و يكي از آنها به داخل چاه پرت شد. پس از آن برادرم و دوست ديگرش براي نجات او وارد عمل شدند كه آنها نيز در چاه جانشان را از دست دادند. بعد از اين حادثه، من و همسرم اجساد را به داخل ميني‌بوس منتقل كرديم و چند ساعت در خيابان‌هاي مي‌گشتيم تا تصميم بگيريم كه با آنها چه كنيم. در نهايت من تصميم گرفتم ماجرا را به پليس اطلاع دهم و بعد از پياده شدن همسرم از ماشين راهي كلانتري شدم.

به‌گفته دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آبيك، پس از اظهارات راننده ميني‌بوس كه متهم اين پرونده است پليس در صحنه حادثه حاضر و مشخص شد چاه فاضلابي كه در فاصله چند متري چاه حفر شده بوده، نشت كرده و موجب ريزش و پرشدن منزل از آب شده است. به‌گفته احمدزاده، اجساد براي كالبدشكافي به پزشكي قانوني فرستاده شدند و از مسئولان ميراث فرهنگي خواسته شده براي مشخص كردن اينكه محل حادثه ارزش تاريخي و فرهنگي دارد، تحقيقاتي را انجام دهند.

کد خبر 381081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha