انبارهای شیمیایی که در مرکز شهر تهران متمرکز شده‌اند، تعطیل و به خارج از شهر منتقل می‌شوند.

به گزارش همشهری، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در نشست مطبوعاتی خود با بیان این مطلب گفت: واحدهای توزیع‌کننده مواد شیمیایی با هماهنگی سازمان آتش نشانی باید نسبت به اخذ پروانه ایمنی از این سازمان  اقدام کنند زیرا در غیر این صورت از فعالیت شان ممانعت به‌عمل خواهد آمد.

به گزارش همشهری، محمد نصری بااشاره به طرح انتقال صنایع و مشاغل مزاحم که در حال حاضر مراحل صدور پروانه آن نهایی شده و مشکلات پرداخت عوارض آن نیز برطرف شده است، گفت: به زودی مجوز احداث این مرکز صادر و کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

به گفته نصری، این مجتمع در کیلومتر 17 جاده ورامین احداث می شود که گنجایش پذیرش  1016واحد صنفی‌-‌صنعتی را دارد و 7 صنف  به این مرکز انتقال خواهند یافت.

نصری همچنین از تعطیلی و انتقال انبارهای شیمیایی -که در مرکز شهر تهران متمرکز شده بودند- خبرداد و تصریح کرد: واحدهای توزیع کننده مواد شیمیایی با هماهنگی سازمان آتش نشانی باید نسبت به اخذ پروانه ایمنی از این سازمان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون با هر تعداد از انبارهای شیمیایی که در سطح شهر شناسایی شده از سوی شرکت ساماندهی برخورد شده و اگر به ما اطلاع داده شود باز هم با متخلفان برخورد خواهیم کرد، اظهار داشت: در حال حاضر موقتاً این انبارها به باقرآباد منتقل شده‌اند تا زمانی‌که فضای مناسب برای انتقال دائمی آنها به مکان جدید شناسایی شود.

کد خبر 39228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز