همشهری آنلاین: در سومین روز از پیکارهای انتخابی تیم ملی (قهرمانی کشور) دختران، کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و امید به روی تاتامی رفتند و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.

Karate

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، سومين و آخرين روز پيكارهاي انتخابي تيم ملي (قهرماني كشور) دختران، كاراته كاهاي رده سني نوجوانان و اميد در سالن آزادي سنندج به مصاف هم رفتند كه در پايان نفرات ذيل در اوزان مختلف كوميته و كاتاي تيمي و انفرادي معرفي شدند:

  • رده سني اميد

کاتای انفرادی، فاطمه ميروردي زاده از تهران اول شد، نيلوفر باقري از البرز در مكان دوم قرار گرفت و هما رستگارنيا از اصفهان و ژينوس محسني از كرمان در جاي سوم ايستادند.

در این بخش ۲۳ کاتارو حضور داشتند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، نفیسه رضایی از اصفهان مقام نخست را كسب كرد، هانا امیری از کردستان دوم شد و شکیبا چگینی از لرستان و ساراسادات صالحی از اصفهان سوم مشترك شدند.

در این وزن ۱۸ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 50- کیلوگرم، فائزه چيذري از البرز مقام نخست را به دست آورد، مريم قنبرزاده از البرز بر سكوي دوم ايستاد. و مينا درويش از مازندران و عطيه غلامي كفشگري از مازندران سوم مشترك شدند.

در این وزن 32 کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 61- کیلوگرم، آتوسا رضايي جو از البرز اول شد، سيما نوري از مازندران در مكان دوم ايستاد و سيده فاطمه زهرا خليلي از مازندران و كيميا عزيزي از مازندران سوم شدند.

در این وزن 17 كاراته كا به روي تاتامي رفتند.

در وزن 68- کیلوگرم، محدثه هنرمند از تهران مقام اول را از آن خود كرد، زهرا ستوده نيا از تهران دوم شد و معصومه صابر از گيلان و يگانه مرادي از مركزي سوم مشترك شدند.

در این وزن 24 كاراته كا با هم مبارزه كردند.

در وزن 68+ کیلوگرم، شقايق اميدوند از مازندران مكان نخست را به دست آورد.، يلدا مهين از آذربايجان شرقي در مكان دوم ايستاد و روشنك شاكريان از خوزستان و مهديه هاديان از مازندران بر سكوي سوم قرار گرفتند.

در این وزن 20 كاراته كا شركت داشتند.

  •  رده سني نوجوانان

در وزن 47- كيلوگرم، فائزه طوسي از البرز اول شد، فاطمه غلامي از لرستان در مكان دوم قرار گرفت و رقيه بنداد كرماني از مازندران و محنا پوراحمديان از كرمان سوم مشترك شدند.

در این وزن 19 كاراته كا شركت داشتند.

در وزن 54- کیلوگرم، حديث كاظم لو از البرز در مكان اول ايستاد، آيلار حسين زاده از هرمزگان دوم شد و مهنا ميرزايي از مازندران و فاطمه بداق از لرستان سوم مشترك شدند.

در این وزن 63 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم، آيدا خوشبختي از مازندران اول شد، هانيه كريمي از تهران در مكان دوم ايستاد و سيده ليلا عباسيان از مازندران و سيده مبينا موسوي از مازندران در جاي سوم قرار گرفتند.

در این وزن 59 نفر حضور داشتند.

در كاتاي تيمي نوجوانان- جوانان، تيم تهران با تركيب پروانه سليماني، كيميا بيرقي و مليكا بيرقي مقام نخست را كسب كرد، تيم البرز با تركيب نازنين بخشي، مونا ابراهيمي و عسل كيا روستا دوم شد و تيم كرمانشاه با تركيب پرنيا كريمي، صبا اميريان و سوگند غلامي و تيم آذربايجان شرقي با تركيب بيتا علي پور، مريم خيري و زهرا برزگر سوم شدند.

در این بخش 11 تيم شركت داشتند.

در كاتاي انفرادي نوجوانان، فاطمه مشايخي از مركزي اول شد، بيتا بتوئي از تهران در مكان دوم قرار گرفت و صبا اميريان از كرمانشاه و كيميا بيرقي از تهران سوم مشترك شدند.

در این بخش ۴۱ کاتارو شركت داشتند.

 

کد خبر 398461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha