این کتاب اصول و مفاهیم بازارگرایی به عنوان یک فلسفه، راهکار یا استراتژی را مورد بررسی قرار میدهد. در این کتاب به چگونگی تبدیل شدن سازمان به سازمان بازارگرا و رابطه میان بازارگرایی و بازاریابی رابطهمند پرداخته شده و همچنین ساختارهای سازمانی بازارگرا و سنتی نیز با یکدیگر مقایسه شدهاند.
کتاب استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار در 9 فصل و 176 صفحه توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر و خرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند.
نظر شما