همشهری‌آنلاین: مراحل اجرایی رسمی سومین همایش روابط عمومی الکترونیک با انتشار پیام الکترونیک پروفسور یحیی کمالی پور، استاد ایرانی دانشکده ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا آغاز می‌شود.

به گزارش موج، امیر عباس تقی پور دبیر سومین همایش روابط عمومی الکترونیک، با اعلام این مطلب افزود: این پیام از روز چهارشنبه ۱۲دی ماه، به آدرس اینترنتی اساتید، روزنامه نگاران و اعضای دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک ارسال خواهد شد.

وی با اعلام اینکه، بررسی چرایی و چگونگی استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها ومؤسسات دولتی و خصوصی، مهمترین هدف و محور مقالات سومین همایش روابط عمومی الکترونیک است، گفت: این همایش، اردیبهشت ماه سال۸۷ و با حضور اساتید، دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تقی پور با تشریح دستاوردهای دو دوره برگزاری همایش روابط عمومی الکترونیک بیان کرد: تبیین اهمیت و الزامات بکارگیری فن آوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات در انجام وظایف روابط عمومی‌ها، ترجمه، بومی سازی و تقویت ادبیات روابط عمومی الکترونیک در کنارشناسایی و ترغیب استعدادهای جوان برای پیوستن به خانواده روابط عمومی از دستاوردهای بزرگ دو دوره برگزاری همایش روابط عمومی الکترونیک است.

دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک ، برگزاری بیش از یکصد جلسه با مدیران ارشد، میانی و اجرایی کشور، تولید ۵۰ عنوان مقاله تخصصی، تولید و انتشار دو عنوان کتاب، ۱۰ ویژه نامه مطبوعاتی، تقدیر از اساتید پیشگام ، جمع آوری وانتشار CD  دویست مقاله و یادداشت تخصصی، تولید ۱۵ کلیپ تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و برگزاری ۵ کارگاه عملی روابط عمومی الکترونیک [مفاهیم: روابط عمومی دیجیتال چیست؟] را از جمله اقدامات انجام شده دبیرخانه همایش برای تحقق اهداف ذکر شده معرفی کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیز دو کتاب با بیش از ۶۰۰ صفحه توسط دبیرخانه در دست چاپ است.
تقی پور با اشاره به اینکه در سومین همایش روابط عمومی الکترونیک رویکرد کاربردی تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات مد نظر قرار گرفته است افزود: انتظار جامعه روابط عمومی این است که از طرح مسایل صرفا" تئوری عبور کرده و مقالات و سخنرانی‌ها جنبه عملیاتی به خود بگیرد.
وی از پروفسور یحیی کمالی پور [نشست تخصصی با پروفسور کمالی‌پور در همشهری‌آنلاین] به عنوان رییس شورای مشورتی این همایش نام برد و گفت: برای تقویت جنبه‌های علمی همایش، اعضای کمیته علمی از سه نفر به پنج نفر افزایش یافته و دکتر محمد سلطانی‌فر ریاست و دکتر یونس شکرخواه، دکتر علی اصغر محکی، دکتر داود زارعیان و دکتر امید علی مسعودی ترکیب این کمیته را تشکیل می‌دهند.
دبیر سومین همایش روابط عمومی الکترونیک از صاحبنظران این حوزه درخواست کرد نقطه نظرات خود را برای ارتقای کیفی همایش به آدرسinfo@e-pr.ir ارسال کنند

کد خبر 40587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز