همشهری آنلاین: ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای پایان بررسی صلاحیت دواطلبان نمایندگی مجلس هشتم توسط هیئت های اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 9 تاکید کرد : چهار روز فرصت ارائه شکایت به هیئتهای نظارت استان، برای داوطلبانی که صلاحیتشان احراز نشده است وجود دارد. 

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است : با آرزوی قبولی عزاداریهای امت حزب الله در ایام عاشورای حسینی، ستاد انتخابات کشور ضمن تقدیر از حضور گسترده داوطلبان نمایندگی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و تشکر از کلیه دست اندرکاران بررسی صلاحیتها و مراجع پاسخ دهنده به استعلامها که به طور شبانه روزی و ایام تعطیل تلاش چشمگیری را به عمل آوردند بدین وسیله پایان بررسی صلاحیتها توسط هیئت های اجرایی را اعلام می نماید.

همچنین در این اطلاعیه از کلیه افرادی‌ که نسبت به آراء صادره هیئت‌های اجرایی اعتراض دارند  به خصوص داوطلبانی که مورد شناسایی قرار نگرفته و صلاحیتشان احراز نشده است درخواست شده تا شکایت خود را به همراه مدارک و مستندات تأییدی از روز سوم تا پایان وقت اداری روز ششم بهمنسال جاری به مدت 4 روز به هیئتهای نظارت استان تحویل دهند.

کد خبر 42370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز