شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

آزاده مختاری: عامل جنایت در خیابان معلم که در آن مادر و پسری به طرز دلخراش کشته شده بودند، 24 ساعت بعد از آغاز تحقیقات پلیس جنایی تهران بزرگ بازداشت شد.

اعترافات تلخ یک قاتل

«دیگر نمی‌خواست با من زندگی کند، برای همین او را کشتم.» این را حسین جوان 27 ساله‌ای که در جنایتی تکان‌دهنده مادر و پسر خردسال را در خانه‌شان به قتل رسانده است، سه روز پس از وقوع جنایت در اداره دهم آگاهی تهران بزرگ می‌گوید.

قاتل جوان که بعد از کشتن دو قربانی خود، پایتخت را به مقصد یکی از شهرهای شمالی کشور ترک کرده بود، با نقشه ماهرانه کارآگاهان جنایی به تهران بازگشت و توسط پلیس بازداشت شد.

جوان متهم  که کارمند یکی از آزمایشگاه‌های تهران است، ساعت 23 روز جمعه به اداره دهم آگاهی تهران بزرگ انتقال یافت و در پاسخ به سئوالات کارآگاهان درباره انگیزه خود از کشتن قربانیانش گفت: «فاطمه همکارم در آزمایشگاه بود، چند سال قبل متوجه اختلاف او با همسرش شدم و پس از مدتی دریافتم که درگیری های خانوادگی آنان به طلاق ختم شده است.

با اینکه او 13 سال از من بزرگتر بود به وی علاقمند شدم و به وی پیشنهاد ازدواج دادم، فاطمه قبول کرد ولی خانواده‌هایمان از این وصلت بی‌اطلاع بودند، بدین ترتیب، مخفیانه هشت ماه قبل این خانه را اجاره کردیم و زندگی مشترکمان در زیر یک سقف آغاز شد. مدتی نگذشته بود که خانواده‌هایمان از این ازدواج پنهانی مطلع شدند و به این صورت، اختلافات شروع شد.

 پس از آن هر روز یکی از خانواده‌ها برایمان مشکل ایجاد می‌کرد تا اینکه فاطمه دیگر از درگیری‌ها خسته شد و عنوان کرد که نمی‌خواهد با من زندگی کند، اصرارهایم برای ادامه زندگی بی‌فایده بود و او حاضر نبود مرا ببیند، ضربه روحی بدی خورده بودم، ولی فاطمه هر روز از من دورتر می‌شد، روز حادثه در یک وضعیت روحی نامناسب به منزل مشترکمان رفتم.

 فکر شوم کشتن فاطمه و فرزندش رهایم نمی‌کرد، ساعت 2 بامداد سه‌شنبه، زمانی که فاطمه در خواب بود او را خفه کرده و سپس سراغ فرزندش رفتم و به زندگی مجتبی 6 ساله نیز در خواب خاتمه دادم.

 سپس اجساد را در داخل کمدی که در کنار سالن نشیمن بود جای دادم، پس از آن صحنه جنایت را به مقصد یکی از شهرهای شمالی کشور ترک کردم.

ترفند زیرکانه پلیس جنایی

سرهنگ رجبی ریاست اداره آگاهی تهران بزرگ روز گذشته ضمن اعلام این خبر به همشهری گفت: «کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ، ساعت 17 و 20 دقیقه روز پنجشنبه از وقوع دو قتل در آپارتمان شماره 27 ، کوچه صیادی مطلع شدند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با بازپرس حسین اصغرزاده بلافاصله اقدامات تخصصی خود را  برای دستگیری عامل جنایت  که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد احتمالاً حسین باشد آغاز کردند، دامنه تحقیقات به آزمایشگاه محل کار مقتول و قاتل و در نهایت فرار حسین به شهری در شمال کشور ختم شد.

سرانجام پلیس جنایی با ترفند‌های خاص خود متهم به قتل را به تهران کشانده و بازداشت کرد.

این مرد 27 ساله که مرتکب قتل همسر صیغه‌ای خود شده است از صحنه جنایت تنها دو حلقه انگشتر سرقت کرده بود که از وی کشف و ضبط شد. بررسی‌های تکمیلی پلیس جنایی بر روی این پرونده زیر نظر بازپرس حسین اصغرزاده ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز