یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۵:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: انفجار شش بمب در تایلند بیش از 80 کشته و زخمی به جای گذاشت و مأموران پلیس همچنان در تلاش برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد این سانحه هستند.

به گزارش خبر گزاری شین هوا، این شش بمب که یکی پس از دیگری در نقاط مختلفی منفجر شدند تا کنون حداقل 6 کشته و 77  زخمی به جای گذاشته اند.

پلیس تایلند در پی این حادثه اعلام کردکه این بمب های دست ساز حدود ساعت 9.30 به وقت محلی در استان سونگالا در جنوب تایلند با استفاده از تلفن های همراه منفجر شده و هنوز مشخص نیست که چه گروهی اقدام به این کار کرده است.

به گفته شاهدان، یکی از این بمب‌ها در یک رستوران چینی که پذیرای چندین توریست مالزیایی بود  منفجر شد و پنج بمب دیگر در دو مرکز خرید بزرگ ، یک پارکینگ ، یک هتل و یک دستشویی منفجر شدند.

پس از این انفجارها توریست های حاضر در محل ها که به شدت ترسیده بودند همگی به خیابانها ریختند و اوضاع آشفته ای را پدید آوردند و اکثر آنها حتی هتلهای محل اقامتشان را ترک کردند.

مقامات پلیس این کشور هنوز در تلاش برای شناسایی عاملان این بمب‌ها هستند و نام یک کانادایی در میان کشته شدگان و چندین خارجی دیگر در میان مجروحان دیده می‌شود.

کد خبر 4257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز