مهدیه مصطفایی: صبح چهارم بهمن، با تماس مردی ناشناس که مدعی بود چند کارگر افغان، لحظاتی قبل با کشاندن دختری کم سن و سال به داخل یک باغ در مشکین شهر وی را مورد آزار قرار داده‌اند

مأموران کلانتری‌ 29 مشکین شهر، به سرعت باغ را به محاصره درآورده و وقتی که از حضور مردان افغان در داخل باغ مطمئن شدند، به دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی کرج وارد باغ شدند.

پس از آنکه مأموران اقدام به بازرسی باغ کردند، با دستگیری 5 مرد افغان و ‌آزاد‌سازی‌ دختر نوجوان، بازجویی‌های پلیسی آغاز شد.

در جریان بازجویی‌ها، دختر دانش آموز، هراسان و وحشتزده به توضیح ماجرای ربوده شدنش پرداخت و به مأموران گفت: مدتی قبل با جوانی به نام احمد آشنا شدم، او مدعی بود از اتباع یکی از کشورهای آسیای میانه است و برای تحصیل به ایران آمده است. من هم با تصور این‌که او یک دانشجوی خارجی است با وی ارتباط تلفنی برقرار کردم، تا این‌که روز حادثه با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم بعد از خارج شدن از جلسه امتحان به محل قرار رفتم. در آنجا احمد و 2 جوان دیگر که مدعی بود دوستانش هستند سوار برخودرویی به‌دنبالم آمدند.

وی ادامه داد: بعد از مدتی گردش در سطح شهر، وقتی به منطقه خلوتی رسیدیم، ناگهان یکی از دوستان مرد جوان، با تهدید چاقو سرم را به زور زیر صندلی برد و بی‌اعتنا به التماس هایم من را به باغی کشانده و همراه با 2 مرد دیگر که بعدا به باغ آمدند، مرا مورد آزار قرار دادند.

با اظهارات دختر نوجوان، متهمان پرونده در مقابل بازپرس کشیک دادسرای کرج اقرار گرفتند و در بازجویی‌های اولیه، احمد به ربودن دختر نوجوان همراه باهمدستانش اعتراف کرد.

بازپرس کشیک، بعد از بررسی‌های مقدماتی، این پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد تا قضات دادگاه دستور بررسی‌های قضائی و پلیسی را صادر کنند.

کد خبر 42789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز