گروه حوادث: مرد کلاهبردار وقتی از مشکلات روحی زنان و دختران جوان اطلاع می یافت، با معرفی خود به عنوان استاد روانشناسی چینی و هندی آنها را فریب داده و مورد تعرض قرار می‌داد.

از مدتی قبل پلیس پایتخت در جریان شکایتی قرار گرفت که حکایت از آن داشت که مرد جوانی  با طراحی نقشه‌ای شیطانی دختران و زنان جوان را به بهانه درمان روانشناسانه به دفترش کشانده و مورد تعرض قرار می‌دهد.

با گزارش این شکایت، قاضی سلیمانی- دادیار شعبه 2 دادسرای جنایی پایتخت – بررسی این پرونده را آغاز کرد و در نخستین مرحله به بازجویی از زن جوانی پرداخت که طعمه نقشه سیاه این مرد شده بود.

زن جوان در بازجویی‌ها به بازپرس جنایی گفت: مدتی قبل وقتی مشکل روحی و روانی‌ای را که به آن دچار شده بودم برای یکی از دوستانم تعریف کردم، او نشانی مرد جوانی را به من داد که مدعی بود می‌تواند با استفاده از روش‌های درمانی چینی و هندی مرا از مشکلات روحی‌ام برهاند.

از آنجایی که به شدت مستاصل شده بودم، با گرفتن نشانی به دفتر این مرد جوان درغرب تهران رفتم، وقتی که مشکلم را گفتم و او را در جریان شرایط بد روحی‌ام قرار دادم، وی که مدعی بود روانشناس است و روش‌های درمان بیماری‌های روانی را نزد استادان چینی و هندی فرا گرفته‌است به من گفت که می‌تواند با استفاده از روشی به نام «چاکرا درمانی» و فعال کردن کانون‌های انرژی، مرا درمان کند.

من که تنها به فکر رهایی از مشکلات روحی‌ام بودم، بدون آنکه به گفته‌های این مرد هوسباز شک کنم به او اعتماد کردم و به دستورات او عمل کردم اما وقتی به خودم آمدم متوجه بلای شیطانی‌ای شدم که این مرد بر سر من آورده بود.

با اطلاعاتی که این زن جوان در اختیار بازپرس جنایی قرار داد، دستور تحقیقات مخفیانه پلیسی درباره فعالیت این مرد صادر شد و کارآگاهان با زیر نظر گرفتن وی متوجه شدند ادعای زن جوان درست بوده و مرد جوان با این ادعا که می‌تواند با استفاده از روش‌های روانشناسانه مشکلات روانی را حل کند، به اغفال وی و زنان دیگری پرداخته‌است. به این ترتیب این مرد دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

تبلیغات دروغین برای اغفال

دادیار سلیمانی، با اعلام این خبر گفت: پس از بازداشت روانشناس قلابی،  وی درابتدا مدعی شد دختران جوانی که از او  شکایت کرده‌اند به دلیل عدم اطلاع از شیوه درمانی‌اش مدعی شده اند که مورد تعرض قرار گرفته اند اما تحقیقات پلیسی نشان داد که مرد جوان اصلا روانشناس نبوده و پس از فریب زنان ودختران، آنها را به بهانه درمان با روش‌های روانشناسانه چینی و هندی به دفتر خود کشانده و مورد تعرض قرارداده است.

پرونده در دستان قاضی

قاضی شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی گفت تا کنون چندین دختر و زن جوان از این جوان شکایت کرده‌اند، این درحالی است که با صدور قرار بازداشت، تحقیقات از این متهم برای روشن شدن ابعاد جرایم وی ادامه دارد.

کد خبر 30237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز