مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۴
۰ نفر

گروه شهری: دهه فجر برای شهرداری تهران، روزهای پر خبری خواهد بود. در این دهه علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت این روزها در نظر گرفته شده، بهره‌برداری از چند طرح عمرانی هم توسط شهرداری تهران آغاز خواهد شد.

تجلیل از پدیدآورندگان موسیقی و شعر انقلاب اسلامی، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در 60 خانه سلامت، برپایی مسابقه دوی همگانی 35 هزار نفری، افتتاح سینما آزادی، افتتاح سالن همایش‌های برج میلاد و... از جمله برنامه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری تهران در دهه فجر اعلام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در هفتمین نشست خبری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تشریح ویژه برنامه‌های شهرداری تهران در دهه‌فجر پرداخت.

احمد نوریان، رئیس ستاد دهه فجر مناطق تهران گفـت: آماده‌سازی‌ و آراستگی فضای عمومی و شهری تهران، نصب تلویزیون‌های بزرگ در 12 بهمن در حرم حضرت امام‌ره  و 22 بهمن در میدان آزادی، نورپردازی لیزری و پخش پیام‌های فرهنگی- تبلیغی در میدان آزادی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی مختلف، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع هنری و فرهنگی درخصوص دستاوردهای انقلاب و شهرداری تهران پس از انقلاب، برگزاری 60 مسابقه فرهنگی، هنری، ادبی، برگزاری بیش از 70 مسابقه ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

احمد نوریان از برپایی مسابقه دو همگانی 35 هزار نفری در 19 بهمن ماه خبر داد و افزود: این همایش از ساعت 9 صبح از دو منطقه میدان امام حسین  و میدان آزادی به سمت میدان فلسطین برگزار می‌شود و به 110 برگزیده این مسابقه دوچرخه اهدا می‌شود و در انتها شرکت‌کنندگان در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، افتتاح سینما آزادی و برگزاری بخش سینمای ایران جشنواره فجر در آن، افتتاح سالن همایش‌های برج میلاد، افتتاح مرحله اول بازسازی برج آزادی در 12 بهمن، افتتاح تدریجی 40 مرکز فرهنگی در متروی تهران، افتتاح چند مجموعه ورزشی و راه‌اندازی مرکز اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار و... را از جمله طرح‌های عمرانی شهرداری عنوان کرد که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گفته نوریان، برگزاری 20 همایش منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، تجلیل از خانواده شهدا و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب با حضور مسئولین مناطق شهرداری، برگزاری جشن‌های متعدد با رویکرد محلات، برگزاری همایش گفتمان انقلاب اسلامی به همت فرهنگسرای رسانه و مشارکت دانشگاه تهران، برپایی اتوگالری در مسیر اتوبوس‌های تندرو(BRT)، تجلیل از عکاسان انقلاب در موزه امام علی(ع)، آغاز طرح گروه 20 نفره عکاسان مستندساز و... از دیگر برنامه‌های دهه فجر شهرداری خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران و مترو در 12 و 22 بهمن به صورت رایگان به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می‌دهد، اهدای کارت پستال انقلاب، توزیع هدایای فرهنگی، برپایی 60 ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی، برپایی غرفه مشترک شهرداری با رادیو جوان با اجرای برنامه زنده را ازجمله ویژه برنامه‌های شهرداری در 22 بهمن ماه اعلام کرد.

کد خبر 43006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز