همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکز دهه‌ فجر انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضور گسترده در مراسم گرامیداشت 12 بهمن دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکز دهه‌ فجر انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای مشترک ضمن تبریک به مناسبت آغاز بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر از امت همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی خواستند تا با شور انقلاب و شعور معنوی خود در ویژه مراسم 12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی و تاریخ‌ساز بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی که همزمان در تهران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و سراسر کشور برقرار می‌شود؛ حضوری حماسی و انقلابی داشته باشند و با ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن قائد عظیم‌الشأن با آرمان‌های والای ایشان و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

مراسم استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی همزمان در سراسر کشور راس ساعت 9:33 صبح آغاز و با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع یادآور حماسه‌آفرینی سال 57 می‌شود. مراسم استقبال از مسیر فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا(س) با گلباران مسیر و رژه موتورسواران و حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران آغاز و به صورت نمادین این مراسم در سایر شهرها و استان‌ها انجام می‌گیرد.

کد خبر 43057

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز