زنگ «انقلاب» روز شنبه 13 بهمن، در مدارس سراسر کشور به صورت همزمان و در تهران با حضور سرپرست آموزش و پرورش به صدا در می‌آید.

حمید فراهانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران در این زمینه به فارس گفت: زنگ «انقلاب» به صورت نمادین در مدرسه «رفاه» واقع در منطقه 12 آموزش و پرورش شهر تهران با حضور سرپرست آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: در ادامه این مراسم، سرپرست آموزش و پرورش، رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و فرزند شهید باهنر در مدرسه «علوی2» که محل استقرار امام خمینی (ره) پس از بازگشت به وطن در بهمن 1375 بود، حضور خواهند یافت.

فراهانی اضافه کرد: مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده است. ضمن این‌که زنگ انقلاب ساعت 9 الی 9:30 در تمامی مدارس کشور نواخته می‌شود.

افتتاح 40 مدرسه در تهران همزمان با دهه فجر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز از افتتاح 40 مدرسه در شهر تهران همزمان با ایام‌ مبارک دهه فجر خبر داد.

حبیب‌الله بوربور افزود: این تعداد مدرسه با مساحتی بیش از 64 هزار مترمربع احداث شده که بخش گسترده‌ای از آن از اعتبار تخریب و بازسازی مدارس فرسوده و بخشی نیز توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاح این 40 مدرسه روز 16 بهمن در یکی از مدارس افتتاح شده با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.

بوربور اظهار داشت: این تعداد مدرسه از 6 هزار مدرسه‌ای خواهد بود که مقرر شده است از مهر امسال تا مهر سال آینده تحویل داده شود.

کد خبر 43173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز