مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: متقاضیان فعالیت در ناوگان تاکسیرانی آن گونه که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت باید منتظر بمانند تا این سازمان از وزارت کشور سهمیه جدید جذب تاکسیران را دریافت کند.

به گفته حسین تیموری قرار بود وزارت کشور در اردیبهشت 86 برای ثبت‌نام جدید تاکسی به سازمان تاکسیرانی سهمیه واگذار کند اما از زمان مذکور تا به امروز هنوز خبری از این سهیمه نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس تیموری گفت که تا این مجوز از سوی وزارت کشور صادر نشود هیچ ثبت نام جدیدی انجام نمی‌شود و حتی میزان سهمیه‌ای که قرار است به شهر تهران داده شود برای خود سازمان تاکسیرانی هم مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت که مباحث مطرح شده در خصوص طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده است شامل شهر تهران نیز می‌شود.

تیموری گفت: «هنوز اجرای این طرح به صورت رسمی به سازمان ابلاغ نشده است و علت آن اصلاحاتی است که باید بر روی تغییر رنگ تاکسی‌های جدید از زرد به سبز صورت گیرد.»

طرح جایگزینی برای مسافربرهایی انجام می‌شود که فعالیت آنها (در پی ثبت‌نام قبلی که انجام داده بودند) مورد تایید شرکت و سازمان تاکسیرانی باشد.

کد خبر 43168

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز