دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

امیر محسنی-شهردار منطقه۱۷ : منطقه۱۷ را به خاطر تقدیم بیش از ۴هزار شهید «دارالشهدا» لقب داده‌اند.

محسني شهردار منطقه 17

این منطقه با حدود ۸کیلومترمربع وسعت، کوچک‌ترین منطقه پایتخت است. منطقه۱۷ علاوه بر تغییرات بزرگ به کارهای کوچک و پروژه‌های زودبازده برای ارتقای‌ آبادانی و رفاه مردمانش نیاز دارد. برنامه‌ریزی برای تحول و توسعه منطقه با تکیه بر ظرفیت‌های آن آغاز شد و با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی سعی کردیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.  در یک مقطع۱۱۰ روزه با تغییر رویکرد و اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس توانستیم در زمستان سال گذشته شهروندان را از خدمات متنوع و افزایش سرانه‌های شهری تا حد زیادی بهره‌مند کنیم.  

گام بعدی شناسایی فرصت‌هایی بود که امکان حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم می‌کرد. بر همین اساس طرح توسعه با محوریت خیابان‌های ابوذر، شهید غلامرضایی و حریم راه‌آهن تهران-تبریز آغاز شد.  برای تکمیل پروژه‌هایی مثل مجموعه فرهنگی ورزشی دارالشهدا، راه‌اندازی نخستین دانشگاه علمی و کاربردی و... راهی جز جلب مشارکت بخش خصوصی نبود.  

اکنون فاز دوم طرح تحول و توسعه در قالب پروژه‌های خدمات‌رسان عملیاتی شده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. بعد از ۱۵ماه خدمت عیدی من برای اهالی منطقه‌ای که کودکی و نوجوانی‌ام را در کوچه‌پسکوچه‌هایش گذرانده‌ام، افتتاح پروژه‌های بزرگی است که برخی از آنها سال‌ها ناتمام مانده بود. مجموعه بزرگ ورزشی زمین تهران، مجموعه استخر بانوان و مجموعه شهربازی به همراه چندین پروژه دیگر از جمله طرح‌هایی است که تا آخر سال به بهره‌برداری خواهد رسید و تحولی بزرگ را برای اهالی دارالشهدای تهران رقم خواهد زد.

کد خبر 432159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha