مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیسیون تلفیق شورای شهر تهران امسال برای اولین بار بودجه 87 شهرداری را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

دکتر واعظ مهدوی با اشاره به این که بودجه سال 87 شهرداری تهران در قالب سیاست‌های حسابداری تعهدی تنظیم شده است، تصریح کرد: شهرداری تهران بودجه سال آینده را به انضمام بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها را در موعد مقرر به شورای شهر تهران ارائه کرده و از روز چهارشنبه هفته گذشته  10بهمن بررسی آن در شورا آغاز شده است.

وی افزود: رسیدگی به بودجه سال آینده شهرداری تهران در سه سطح انجام می‌شود که در سطح نخست، بودجه در کمیسیون‌های سه گانه شورا (عمران، بودجه و فرهنگی و اجتماعی) مورد بررسی قرار می‌گیرد، البته کمیسیون بودجه به صورت تخصصی بودجه را بررسی خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهردار تهران، یادآور شد: در سطح دوم، کمیسیون تلفیق که متشکل از روسای کمیسیون‌های سه گانه، اعضای هیات رییسه شورا است، امسال برای اولین بار بودجه 87 شهرداری تهران را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

به گفته وی رسیدگی به بودجه سال 87 شهرداری تهران در شورای شهر تهران و دریافت گزارش کمیسیون تلفیق و با حضور معاونان شهردار تهران، سطح سوم بررسی بودجه شهرداری خواهد بود.

به گزارش ایسنا واعظ مهدوی بیان کرد: پس از بررسی در این سطح، طبق زمان‌بندی، پیش‌بینی می‌شود از هفته آینده بررسی و تصویب بودجه سال 87 شهرداری در صحن علنی آغاز شود.

وی گفت: بر اساس بودجه پیشنهادی، 10 درصد بودجه عمرانی شهرداری تهران در سال 87 به تملک اراضی و خرید املاک معارض اختصاص یافته است، زیرا با گرانی ارزش زمین در تهران نیازمند تملک سریع املاک برای تسریع در پروژه‌های عمرانی هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهردار تهران عنوان کرد: پنج درصد از بودجه عمرانی شهرداری تهران به احداث مجتمع‌های ورزشی، تفریحی، 6/4 درصد جهت احداث بزرگراه‌ها، 4/4 درصد جهت ساماندهی حمل و نقل شهری، 3/3 درصد برای مناسب‌سازی معابر شهری و 8/2 درصد برای احداث پل‌های فلزی و بتنی اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: 45 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برج میلاد در بودجه سال 87 شهرداری پیش‌بینی شده است.

واعظ مهدوی خاطر نشان کرد: همچنین 95 میلیارد تومان برای احداث بوستان‌ها و 84 میلیارد تومان برای نگهداری آسفالت بزرگراه‌ها و 74 میلیارد تومان برای احداث و توسعه پارکینگ‌های طبقاتی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: پس از تصویب بودجه، ارقام بخش‌های مختلف بودجه اعلام می‌شود.

کد خبر 43345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز