مسئول سامانههای ۱۸۸۸ و ۱۳۷ شهرداری منطقه ۲ با بیان این خبر گفت: «در طرح احصا، نیروهای اداره بازرسی منطقه در قالب گروههای تخصصی از یک هفته قبل به شکل پیمایشی از محلههایی بازدید کردند که شهروندان بیشترین اعتراض را درباره وضعیت آنها در سامانه ثبت کرده بودند. سپس در روزهای مشخص تمامی نیروهای ۱۳۷ نواحی و پیمانکاران خدمات شهری، عمران و... با تمامی تجهیزات به این محلهها مراجعه و مشکلات محدودههای مشخص شده را رفع میکنند.»
«حمیدرضا محبت» با بیان اینکه این طرح از محلههای آسمانها و سپهر در ناحیه ۸ منطقه شروع شده است گفت: «در روز اجرای این طرح با حضور بیش از ۷۰ نیرو از حوزههای مختلف شهرداری در این محلهها، ۲۰۰ مشکل شناسایی شد. لکهگیری آسفالت و نوار حفاری، مناسبسازی جدول، لایروبی نهر، بهسازی فضاهای سبز و... از مشکلاتی بود که توسط شهروندان در سامانه به ثبت رسیده بود. طبق برنامه زمانی، ۲۴ اردیبهشت این فعالیتها در محلههای ناحیه یک اجرا میشود. » او با تأکید بر اینکه هدف از اجرای طرح ارزیابی عملکرد پیمانکاران، افزایش رضایتمندی شهروندان و شناسایی مشکلات محلهها پیش از اعلام پیام در سامانههای ۱۳۷ است گفت: «در این طرح نقاط قوت و ضعف پیمانکاران شناسایی میشود و آن دسته از پیمانکارانی که در ارائه خدمات کوتاهی کرده باشند، جریمه میشوند. همچنین میتوان پیش از آنکه شهروندی از ارائه خدمات گله داشته باشد، برای رفع مشکل اقدام کرد. » محبت درباره ادامه طرح گفت: «این طرح هر هفته در نواحی مختلف و بهویژه محدودههای پر پیام منطقه اجرایی میشود و علاوه بر شهردار منطقه، رئیس بازرسی، شهرداران نواحی و نمایندگان پیمانکاران هم در محل اجرای طرح حضور دارند.»
نظر شما