همشهری‌آنلاین: شمار شهیدان فلسطینی با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه و کرانه باختری که از چهارشنبه آغاز شده ، به ‪ ۱۹‬نفر رسید.

به گزارش ایرنا از بیروت به نقل از منابع خبری فلسطین، در دو حمله جداگانه امروز هواپیماهای اسراییلی به محله شجاعیه در شرق غزه پنج عضو گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش "حماس" و گردان‌های ناصر صلاح‌الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین شهید شدند.

"حمزه الحیه" فرزند "خلیل الحیه" از رهبران جنبش حماس و "جواد طافش" مسوول اطلاع رسانی گردان‌های قسام درمنطقه زیتون در غزه از جمله این شهیدان هستند.

همچنین نظامیان اسراییلی امروز با یورش به اردوگاه بلاطه در نابلس در کرانه باختری دو عضو گردان‌های الاقصی شاخه نظامی جنبش "فتح" را به شهادت رساندند.

این در حالی است که هواپیماهای اسراییلی دیشب مقر وزارت داخلی حکومت خودگردان فلسطین را در غزه با پنج موشک بطور کامل ویران کردند که موجب وارد آمدن زیان‌هایی به منازل حومه آن و شهادت یک نوزاد شد.

پیش از آن نیز حمله هوایی شامگاه دیروز رژیم صهیونیستی به شمال غزه ، سه کودک فلسطینی را در منطقه "التوام" در شمال غزه به کام مرگ کشاند.

قبل از آن نیز نظامیان اسراییلی با گلوله باران محله شجاعیه در شرق غزه دو فلسطینی را به شهادت رساندند.

این در حالی است که بالگردهای اسراییلی دیروز در دو حمله جداگانه ، غرب شهر خانیونس در باریکه غزه را هدف حمله موشکی قرار دادند که طی آن، پنج فلسطینی عضو گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش "حماس" شهید شدند.

یک مبارز فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز صبح دیروز در شرق اردوگاه "بریج" در بخش میانی غزه توسط یک هواپیمای شناسایی اسراییلی به شهادت رسید.

مبارزان فلسطینی در واکنش به تجاوزهای نظامیان اسراییلی عصر دیروز با ‪ ۱۳‬موشک شهرک سدیروت و شهرک‌های دیگر در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک صهیونیست شد.

کد خبر 45430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز