همشهری‌ آنلاین: جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد، در صورت تداوم تجاوزات این رژیم به نوار غزه، اسرائیل را به جهنمی سوزان برای صهیونیست‌ها تبدیل خواهد کرد.

به گزارش فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین مخابره شد با اشاره به تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین در هر نقطه و مکانی نشانگر حقیقت اهداف و مقاصد شوم صهیونیست‌ها در قبال این ملت است.

در این بیانیه آمده است: این حمله ثابت کرد که رژیم صهیونیستی همچنان برای ملت‌ها و حکومت‌های عربی ارزشی قائل نیست و این حکومت‌ها هم به دنبال این صحنه‌های کشتار و تخریب در حق ملت فلسطین هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند.

جنبش جهاد اسلامی با تمجید و تقدیر از مجاهدان فلسطین که در مقابل دشمن جنایتکار صهیونیستی ایستاده‌اند و تلفات مادی و جانی زیادی به آن وارد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ملت فلسطین هرگز در برابر این جنگ ویرانگر تسلیم نخواهد شد و هرگز پرچم سفید را بالا نمی‌برد بلکه بر عزم و اراده‌اش برای ادامه مقاومت افزوده می‌شود.

در ادامه این بیانیه از گروههای مختلف فلسطینی خواسته شده است تا با هدف ساماندهی وضعیت داخلی و قرار گرفتن در صفی واحد برای مقابله با تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی گفت‌وگوهای داخلی را از سرگیرند.

جهاد اسلامی فلسطین همچنین در این بیانیه از عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 1948 خواست که به صورت خودجوش به خیابان‌ها بریزند و جنایت‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کنند.

کد خبر 45605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز