دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

سعید اکبری: مهرزاد معدنچی مهاجم ایرانی الشعب امارات با پیشنهاد یک میلیون و هشتصد هزار دلاری قطری‌ها مواجه است.

بعد از درخشش مهرزاد معدنچی در تیم الشعب امارات و قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی گلزنان امارات، قطری‌ها درصدد هستند با این مبلغ بالا این بازیکن را در اختیار بگیرند.

 یکی از مسئولان باشگاه الشعب با بیان این خبر از مذاکرات اولیه مسئولان باشگاه با این بازیکن بر سر تمدید قرارداد خبر داد «هنوز در این زمینه به توافق کامل نرسیده‌ایم و معدنچی همه چیز را به آینده و اتمام فصل موکول کرده است.»

باشگاه الشعب در یک ماه گذشته بارها اصرار کرده که معدنچی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند، اما در این مدت جواب مهرزاد همواره منفی بوده.

او نه تنها از باشگاه قطری که از تیم‌های بزرگ اماراتی هم پیشنهاد دارد. اما پولی که باشگاه قطری پیشنهاد داده یک رقم مالی بسیار جالب است.

باشگاه الشعب برای حفظ مهرزاد معدنچی به ستاره ایرانی خود یک میلیون دلار پیشنهاد داده که در مقایسه با رقم باشگاه قطر بسیار کم است. معدنچی در این باره می‌گوید:‌ «من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و همه چیز را به تابستان موکول می‌کنم.»

او تایید می‌کند که چند پیشنهاد خوب از تیم‌های اماراتی هم دارد، ولی فعلا به هیچ‌کدام از آنها پاسخ نخواهد داد. «الان تیم ما در کورس قهرمانی قرار دارد و دوست ندارم با این خبرها تمرکزم را به هم بریزم.»

مهرزاد تنها تا پایان فصل با تیم الشعب قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد است. او این فصل به قدری خوش درخشیده که چند مشتری پر و پا قرص برای خودش جور کند. او بارها گفته که هدف اولش این است که برای فصل بعد راهی اروپا شود، اما این بار کمی با تردید حرف می‌زند. «من برای آینده هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

باید در این زمینه بیشتر فکر کنم. ولی در حال حاضر ترجیح می‌دهم همه چیز را به پایان فصل موکول کنم. فعلا به این فکر نکرده‌ام که به چه تیم و لیگی بروم.» اما به احتمال زیاد مهرزاد دیگر در تیم الشعب نمی‌ماند. این را سران باشگاه هم می‌دانند.

مهرزاد در این باره به سایت رسمی باشگاه می‌گوید:‌ «ما دو با هم مذاکراتی داشته‌ایم ولی اگر این تیم را ترک کردم امیدوارم طرفداران ناراحت نشوند...»

تمام مسئولان و کادر فنی تیم دوست دارند که قرارداد مهرزاد با الشعب تمدید شود. البنزرتی سرمربی تیم هم با تائید این موضوع به سایت رسمی باشگاه می‌گوید:‌ «تمام باشگاه‌ها دوست دارند که بازیکنی با ویژگی‌های معدنچی در اختیار داشته باشند. ما دوست داریم قرار او را تمدید کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما در فصل بعد هم مهرزاد را در اختیار داشته باشیم.»

مهرزاد در این فصل 14 گل برای تیم الشعب زده و چند پاس گل هم داده. او در نیم‌فصل اول رقابت‌ها عنوان بهترین بازیکن لیگ را به دست آورد و ظاهرا این عنوان را در پایان فصل هم به دست خواهد آورد.

او در این‌باره می‌گوید:‌ «من خیلی به این چیزها فکر نمی‌کنم، اما آقای گل شدن بین این همه بازیکن خوب لذت‌بخش است.»

  • قبلا می‎گفتی که اولویت اولت رفتن به اروپاست، الان چطور؟

الان نمی‎توانم در این باره حرفی بزنم. من خیلی رک می‎گویم که هنوز فکری برای آینده ندارم. تمام فکر و ذکرم بازی‌های الشعب است. این تیم در کورس قهرمانی است و نباید حتی یک امتیاز را هم از دست بدهیم. نمی‎خواهم با این مسائل تمرکزم به هم بریزد.

  •  در حال حاضر 14 گل در لیگ امارات زده‎ای و بهترین گلزن لیگ هستی، به این فکر می‎کنی که در پایان فصل آقای گل شوی؟

من بیشتر از این مسئله به موفقیت تیم اهمیت می‎دهم. دوست دارم برای الشعب موثر کار کنم. وقتی من بهترین گلزن شوم اما تیم خوب نتیجه نگیرد، چه اهمیتی می‎تواند داشته باشد؟ لذت‌بخش این است که تیم در لیگ قهرمان شود. در این‌صورت قطعا بازی من و سایر بازیکنان هم بیشتر به چشم می‎آید.

دوست ندارم خودخواه باشم. واقعا برایم فرقی نمی‎کند که در بازی‌های تیم، من گل بزنم یا علی سامره و یا هر بازیکن دیگری.

  • اما به هر حال هر بازیکنی دوست دارد به عناوین این چنینی برسد....

من این را رد نمی‎کنم. بالاخره برای هر بازیکنی مهم است. این حرف را قبول دارم. از بین این‌همه بازیکن خوب اگر آقای گل شوی، واقعا لذت‌بخش خواهد بود. من در این راه تلاشم را می‎کنم.

  •  آیا اصلا به این فکر کرده‎ای که در پایان فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات شوی؟

چرا اتفاقاً. من در نیم فصل اول به کمک خدا به این عنوان رسیدم. تمام تلاشم را می‌کنم که در نیم فصل دوم هم در لیگ بهترین باشم.

همشهری امارات

کد خبر 46176

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز