دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

پلیس در تعقیب مرد کلاهبرداری است که با معرفی خود به‌عنوان مهندس عمران، دست به کلاهبرداری چندصدمیلیون تومانی زده است.

به گزارش خبرنگار همشهری، کارآگاهان اداره 14 آگاهی تهران بزرگ زمانی دستگیری این کلاهبردار میلیونی را در دستور کار خود قراردادند که 14 نفر ازبرج سازان، مصالح فروشان و مالکان زمین‌های مسکونی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران مدعی شدند فریب یک مرد کلاهبردار را خورده‌اند که با شگردهای مختلف از آنها کلاهبرداری کرده است.

مرد کلاهبردار ادعا می‌کرد در زمینه ساخت و ساز تخصص دارد و زمانی که ما را به محل طرح‌های ساختمانی در تهرانپارس ویوسف‌آباد برد اعتمادمان جلب شد وبه این ترتیب وی میلیون‌ها تومان از ما کلاهبرداری کرد.

این ادعای یکی از مالکان زمین‌های مسکونی بود که بعد از مشاهده آگهی‌‌های شرکت مهندس قلابی  که در روزنامه‌ها منتشر شده بود قراردادی‌ ده‌ها میلیون تومانی برای ساخت خانه با وی منعقد کرده  ولی متهم با برداشتن پول‌های وی متواری شده است.

مرد کلاهبردار در بخش دیگری از نقشه خود به سراغ مصالح فروشان تهرانی رفته و با پول‌هایی که از دیگر طعمه‌های خود به دست آورده بود، ابتدا به‌صورت نقدی چندین بار از آ‌نها مصالح ساختمانی تهیه کرده بود اما مدتی بعد با جلب اعتماد آنها چک‌های بلامحل داده و متواری شده بود.

بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 4 با توجه به گستردگی ابعاد کلاهبرداری‌های این متهم که بهروز نام دارد، با دستورچاپ عکس وی در مطبوعات، از مردم خواست درصورت اطلاع ازمخفیگاه وی با شماره تلفن51055514 تماس بگیرند.

کد خبر 46192

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز