سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۴
۰ نفر

آزاده مختاری: در حالی که پیدا نشدن جسد دختر جوان رسیدگی به یک پرونده جنایی را با ابهام مواجه کرده است، به دستور بازپرس پرونده گروهی از زمین‌شناسان ماموریت یافته‌اند تا با بررسی محل رها شدن جسد و تحقیقات کارشناسانه ردی از محل احتمالی جسد به دست بیاورند.

به گزارش همشهری، 28 آبان ماه گذشته، زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در جریان ناپدید شدن مرموز یک دختر جوان قرار گرفتند، تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن ردی از او آغاز کردند.

ماموران در مسیر بررسی‌های تخصصی به پسر جوانی که از مدت‌های پیش به دختر ناپدید شده علاقه‌ داشت مظنون شدند و وقتی به بازرسی خانه وی پرداختند به سرنخی دست یافتند که از سرنوشت مرگبار دختر جوان حکایت داشت.

کارآگاهان با کشف دست‌نوشته‌هایی از مرد جوان متوجه شدند او دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و سپس با این احتمال که پلیس به او مظنون خواهد شد تعدادی سؤال که احتمال می‌رفت ماموران از او بپرسند را روی چند تکه کاغذ نوشته و با دادن پاسخ‌های مختلف به آنها خود را آماده رویارویی با پلیس می‌کرده است.

با کشف این دست‌نوشته‌ها، پسر جوان که مدارک تحصیلی مختلفی از دانشگا‌ه‌های داخل و خارج کشور دارد بازداشت شده و در بازجویی‌های پلیسی و قضائی به قتل دختر مورد علاقه‌اش اعتراف کرد.

این در حالی بود که ماموران با کشف چند تار موی دختر جوان در خانه متهم و بررسی تماس‌های تلفنی این مرد و تار موهای کشف شده به مدارکی دست یافته بودند که صحت اعترافات مرد جوان را مشخص می‌کرد.

حسین اصغرزاده، بازپرس ویژه قتل تهران با بیان این خبر به همشهری گفت: متهم که دارای ضریب هوشی بالایی است در بازجویی‌ها پرده از نقشه دقیق خود برای قتل دختر مورد علاقه‌اش برداشته و مدعی شد پس از جنایت جسد مقتول را در یک کانال آب رها کرده است، اما وی در ادامه بازجویی‌ها از گفتن انگیزه‌اش در این جنایت خودداری کرد و با این اعترافات، جست‌وجو برای یافتن جسد مقتول آغاز شد.

جست و جوی زمین‌شناسی

بازپرس جنایی تهران با بیان اینکه تاکنون ماموران پلیس، شهرداری و آتش‌نشانی در ۳مرحله جداگانه مناطق مختلفی از امامزاده داوود تا کن، از دهکده المپیک تا استادیوم آزادی و مناطقی واقع در اطراف فرودگاه مهرآباد را با دقت مورد جست‌وجو قرار داده‌اند، افزود: از آنجا که این تحقیقات هنوز نتیجه‌ای در بر نداشته، این احتمال وجود دارد که به خاطر تغییر مسیر رودخانه‌ها و جویبارهای فصلی و ایجاد حفره‌های مختلف زیرزمینی، جسد مقتول زیر زمین مدفون شده باشد به همین دلیل گروهی از متخصصان زمین‌شناسی ماموریت یافته‌اند با بررسی وضعیت توپولوژی منطقه سرنخی از محل احتمالی جسد به دست بیاورند.

کد خبر 48176

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز