شنبه ۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر اساس آمارهای وزارت کشور، پارسال امن‌ترین سال در دهه گذشته بود

وی روز در حاشیه دیدار از نحوه عملکرد ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ در میدان آزادی افزود: در ایام نوروز تمهیدات وی‍‍ژه و گسترده‌ای برای برقراری امنیت در تهران بزرگ پیش‌بینی شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار احمدی مقدم گفت: هر ساعت از شبانه روز هزار گشت سواره و 1500 گشت پیاده و ثابت در حال انجام وظیفه هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که از پارسال تاکنون در کاهش حوادث و کنترل جرایم موفق بوده‌ایم ادامه داد: استقبال مردم از طرح‌های امنیت اجتماعی موجب شده است تا با قوت بیشتری این طرح‌ها را پیگیری کنیم و امسال نیز در پی آن هستیم تا طرح امنیت اجتماعی را تثبیت و نهادینه کنیم.

سرتیپ احمدی مقدم افزود: امسال نیز پیشگیری از جرایم در اولویت کاری نیروی انتظامی خواهد بود و ساز و کارهای آن پیش‌بینی شده است که در قالب طرح‌ها ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش 90 درصدی حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: سال 85 آمار مجروحان 800 نفر بود که این میزان در سال 86 به 40 نفر رسید.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: مردم شایسته داشتن امنیت بالاتر و بهتری هستند و نیروی انتظامی امسال نیز نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

کد خبر 46988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز