همشهری‌آنلاین: آمار مسافران ورودی و خروجی مشهد از ‪ ۲۵‬اسفند تا امروز به بیش از 4 میلیون ‬نفر رسید

عباس باغیان "دبیر ستاد ساماندهی امور زایرین فرمانداری مشهد اعلام کرد: آمار کل مسافران ورودی و خروجی مشهد از ‪ ۲۵‬اسفندماه تاکنون به بیش از چهار میلیون و ‪ ۴۵۱‬هزار و ‪ ۳۵۰‬نفر رسید.

عباس باغبان روز شنبه به ایرنا گفت: از این تعداد دو میلیون و ‪ ۴۰۰‬هزار و ‪ ۶۸۷‬مسافر نوروزی وارد شده به مشهد بودند.

وی مسافران خروجی از مشهد را هم طی این روزها دو میلیون و ‪ ۵۰۶‬هزار و ‪ ۷۰‬نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع مسافران ورودی و خروجی مشهد سه میلیون و ‪ ۲۶۲‬هزار و ‪ ۶۴۸‬نفر با خودروهای شخصی خود سفر کرده‌اند.

به گفته وی، از این تعداد یک میلیون و ‪ ۷۵۶‬هزار و ‪ ۸۰۳‬نفر به مشهد وارد و یک میلیون و ‪ ۵۰۴‬هزار و ‪ ۴۴۹‬مسافر هم با خودروهای شخصی از مشهد خارج شده‌اند.

وی مسافرانی که از طریق پایانه به مشهد سفر کرده‌اند را هم ‪ ۲۶‬هزار نفر عنوان کرد و افزود: حدود ‪ ۳۰۴‬هزار و ‪ ۴۳۱‬نفر هم از این طریق طی این مدت مشهد را ترک کرده‌اند.

باغبان مسافران ورودی به مشهد از طریق راه آهن را هم ‪ ۱۴۹‬هزار و ‪۳۱۲‬ نفر عنوان کرد و گفت : ‪ ۱۳۶‬هزار و ‪ ۹۳۷‬نفر هم با قطار از مشهد خارج شده‌اند.

به گفته وی، از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد هم ‪ ۱۳۴‬هزار و ‪ ۵۶‬نفر جابه جا شده‌اند که ‪ ۶۷‬هزار و ‪ ۲۸۲‬نفر آنان مسافران ورودی به مشهد بوده‌اند و مابقی این شهر را ترک کرده‌اند.

کد خبر 46999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز