دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
۰ نفر

بارش‌های برف و باران از سه‌شنبه ۲۶ آذر در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روز پنج‌شنبه هفته‌ جاری با احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها ادامه خواهد داشت.

برف و باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی دوشنبه ۲۵ آذر گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از سه‌شنبه بانفوذ سامانه بارشی فعال در نواحی غرب کشور به این استان، افزایش ابرناکی، وزش باد شدید و ریزش باران در استان پیش‌بینی‌شده است.

زهرا مبشری افزود: این بارش‌ها از ظهر سه‌شنبه در جنوب و جنوب‌ غربی استان خراسان رضوی آغاز می‌شود که در نیمه شمالی به‌صورت برف و باران و در نیمه جنوبی به‌صورت باران با احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی‌ شدن مسیل‌ها رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: آلاینده‌های جوی تا روز سه‌شنبه  هفته‌ جاری در شهرهای بزرگ و صنعتی مشهد تداوم دارد و از روز چهارشنبه با ریزش باران و وزش باد کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش دمای هوای استان طی روزهای آتی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی‌شده که فردا به ۱۱ درجه سلسیوس و در روز چهارشنبه به ۶ درجه کاهش خواهد یافت.  

وی افزود: طی این مدت تشکیل مه غلیظ، کاهش دید افقی و لغزندگی جاده‌ها در استان پیش‌بینی‌شده است.

قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.  

کد خبر 470467

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha