رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل گفت: همه راه‌های اصلی و فرعی شهرستان مشگین‌شهر، به‌خصوص راه‌های مواصلاتی روستایی این شهرستان باز و تردد در آنها در جریان است.

راهداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا فرج‌پور، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل اظهار کرد: بیش از ۱۱ اکیپ راهداری با استفاده از ۱۷دستگاه خودرو سبک و سنگین در حال برف‌روبی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر هستند.  

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: شب گذشته ۱۵ مسیر روستایی از جمله راه ارتباطی موییل برف‌روبی شد و رفت و آمد خودرو در همه مسیرهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر باز است.  

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری جاده‌های مسدود برف‌روبی شده و تردد امکان‌پذیر شده است.  

اکبر صمدی افزود: براساس اعلام اداره هواشناسی استان اردبیل بیشترین میزان بارش برف از این شهرستان گزارش شده و ارتفاع برف در بلندی‌های منطقه از نیم متر فراتر رفته است.  

شهردار مشگین شهر نیز بیان کرد: از روز گذشته با حضور ۶۰ نیروی شهرداری مشگین شهر بیش از ۴۰ تن نمک را در سطح معابر این شهر پخش کرده تا امکان تردد آسان در سطح شهر فراهم شود.  

رحمت انوری گفت: اکیپ‌های شهرداری مشگین شهر به‌ صورت شبانه روزی برای برف‌روبی در داخل شهر مشگین شهر آماده بوده و در حال خدمت‌رسانی هستند.  

کد خبر 478336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha