رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها موجب ممنوع شدن تردد کشنده‌ها در ۳ محور اصلی این استان واقع در شمال شرق کشور شده است.

تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برای تامین و ارتقای ایمنی سطح جادهها، تردد کشنده در محور بجنورد- آشخانه، بجنورد-اسفراین و محور راز در محدوده تنگه ترکمن و تخته باغلق تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: تردد خودروها در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و نیز در دو راهی تا تخته باغلق با زنجیر چرخ میسر است. همچنین رانندگان عبوری از جاده بجنورد-شیروان در محدوده کارخانه قند، با مه غلیظ و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

حسین زاه گفت: بارش باران و برف به صورت پراکنده، سطح جاده های استان را لغزنده کرده است از این رو به رانندگان توصیه می شود با احتیاط برانند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان از سفرهای غیرضرور اجتناب کرده و در صورت اقدام به سفر، از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.  

هواشناسی خراسان شمالی هم اعلام کرده است که سامانه بارشی در استان تا امشب ۵ بهمن فعال است که در پاره ای نقاط سبب وزش باد شدید، بارش باران و برف و در ارتفاعات کولاک برف و مه می شود.

با خروج این سامانه،  مردم استان کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دما را تجربه می کنند.

کد خبر 480306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان شمالی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha