رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها موجب ممنوع شدن تردد کشنده‌ها در ۳ محور اصلی این استان واقع در شمال شرق کشور شده است.

تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برای تامین و ارتقای ایمنی سطح جادهها، تردد کشنده در محور بجنورد- آشخانه، بجنورد-اسفراین و محور راز در محدوده تنگه ترکمن و تخته باغلق تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: تردد خودروها در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و نیز در دو راهی تا تخته باغلق با زنجیر چرخ میسر است. همچنین رانندگان عبوری از جاده بجنورد-شیروان در محدوده کارخانه قند، با مه غلیظ و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

حسین زاه گفت: بارش باران و برف به صورت پراکنده، سطح جاده های استان را لغزنده کرده است از این رو به رانندگان توصیه می شود با احتیاط برانند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان از سفرهای غیرضرور اجتناب کرده و در صورت اقدام به سفر، از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.  

هواشناسی خراسان شمالی هم اعلام کرده است که سامانه بارشی در استان تا امشب ۵ بهمن فعال است که در پاره ای نقاط سبب وزش باد شدید، بارش باران و برف و در ارتفاعات کولاک برف و مه می شود.

با خروج این سامانه،  مردم استان کاهش ۴ تا ۶ درجه ای دما را تجربه می کنند.

کد خبر 480306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha