سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

برخی شرکت‌های حاضر در بورس تهران پیش‌بینی خود را در خصوص سود سهام خود اعلام کردند.

پیش‌بینی درآمد دشت مرغاب

شرکت دشت مرغاب پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را مبلغ 875 ریال اعلام کرد.

براساس اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران بورس، عملکرد شرکت دشت مرغاب در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به‌ترتیب، یک درصد افزایش فروش و بهای تمام شده کالای فروش رفته، 7‌درصد افزایش سود عملیاتی و 5 درصد افزایش سود پس از کسر مالیات را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش هیأت‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 87 به ازای هر سهم 200 ریال سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

تعدیل پیش‌بینی درآمد خوراک دام پارس

شرکت خوراک دام پارس پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ یکهزار و 85 ریال اعلام کرد. شرکت خوراک دام پارس قبلا سود هر سهم را مبلغ 907 ریال اعلام کرده بود.

خوراک دام پارس دلایل تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را افزایش نرخ و مقدار فروش محصولات در ماه‌های پایانی سال، افزایش نرخ مواداولیه و نهادها، کاهش بیماری طیور، کشش بازار و تحقق نبخشیدن به هزینه‌های عملیاتی اعلام کرده است.

هیأت‌مدیره در نظردارد معادل 50 درصد سود خالص سال مالی 86 را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.

پیش‌بینی درآمد سرمایه‌گذاری معادن و فلزات

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ 768 ریال اعلام کرد. براساس این گزارش هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 1386 به ازای هر سهم 10 درصد سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

تقسیم 70 درصد سود فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ 930 ریال اعلام کرد. هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 1387 به ازای هر سهم 70 درصد سود خالص را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

300 ریال پیش‌بینی درآمد لیزینگ غدیر

شرکت لیزینگ خودرو غدیر پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ 300‌ریال اعلام کرد. هیات‌مدیره این شرکت در نظر دارد برای سال مالی 87 مبلغ 82 میلیارد و 461 میلیون ریال سود را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

کد خبر 48133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز