مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه سینمایی پارک ملت با بیش از 90 درصد پیشرفت، در مراحل تجهیز نهایی قرار داد این مجموعه تا پایان خرداد ماه افتتاح می‌شود.

اکبر تشکری‌نیا، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای شهرداری تهران گفت: عملیات ساختمانی این مجموعه به پایان رسیده است و هم اکنون در مرحله تجهیز نهایی قرار دارد.

وی از طراحی پارکینگ مجموعه پارک ملت خبر داد و افزود: طراحی و برنامه‌ریزی برای ساخت پارکینگ طبقاتی این مجموعه انجام شده است که از طریق احداث یک زیر گذر، پارکینگ مجموعه به محل ساختمان مرتبط می‌شود.

به گفته تشکری‌نیا، ساخت این مجموعه که  از نظر کیفیت مواد و ابزار به کار رفته‌، در بالاترین سطح استاندارد روز دنیا قرار دارد، به طور جدی از اسفند ماه سال 84 آغاز شده است و تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد .

وی با بیان ویژ گی‌های این مجموعه سینمایی گفت: این مجتمع علمی، فرهنگی، در زمینی به وسعت شش هزار متر مربع در پارک ملت قرار دارد و با 15 هزار متر مربع زیربنا، به صورت قوسی شکل بنا شده است.

تشکری نیا افزود: ارتفاع کل این مجموعه 40 متر و ارتفاع ساختمان 20 متر است که کاملا به سطح شهر مسلط است و به دلیل نمای کاملا شیشه‌ای، می‌توان آن را یکی از زیباترین مجتمع های فرهنگی، علمی کشور دانست. [ساختمان‌های با بیش از 40% نمای شیشه‌ای جریمه می‌شوند]

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه این مجتمع بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا در حال ساخت است اظهار کرد: این مجتمع علاوه بر فضاهای جنبی و تاسیساتی، چهار سالن سینما دارد که به صورت قرینه، دو سالن در بالای مجموعه و دو سالن در زیر زمین قرارگرفته و هرکدام با سالن‌های انتظار جداگانه، قابلیت پخش فیلم‌های مختلف را برای بازدید 300 نفر تماشاگر دارد.

کد خبر 48477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز