شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

گروه سیاسی: از 21 وزیر کابینه، 12 وزیر، این هفته برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان و ارائه گزارش از وزارتخانه‌های متبوع خود در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می‌یابند

وزیران اطلاعات، امورخارجه، کشور، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، بازرگانی، نیرو، صنایع و معادن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار و امور اجتماعی، جهاد کشاورزی و ارتباطات هفته جاری در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، منوچهر متکی وزیر امور خارجه و غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات سه‌شنبه این هفته در کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی حاضر می‌شوند تا به سؤالات برخی نمایندگان پاسخ گویند.

مصطفی پورمحمدی وزیر کشور نیز جهت پاسخگویی به سؤالات 8‌نماینده مجلس در این کمیسیون حاضر می‌شود. اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات روز سه‌شنبه میزبان محمدمهدی زاهدی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواهند بود تا وضعیت دانشگاه‌های پیام نور و جامع علمی کاربردی و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی را بررسی کنند.

کمیسیون اجتماعی در همین روز جلسه مشترکی با سیدمحمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی دارد.

داوود دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی و سیدمسعود میرکاظمی وزیر بازرگانی روز سه‌شنبه به کمیسیون اقتصادی می‌روند تا به سؤالات الیاس‌نادران و احمد توکلی پاسخ دهند.

کمیسیون انرژی نیز امروز جلسه مشترکی با حضور پرویز فتاح وزیر نیرو دارد. فتاح همچنین نشست دیگری با اعضای کمیسیون کشاورزی دارد. وی روز سه‌شنبه نیز برای پاسخگویی به سؤالات 5‌نماینده در کمیسیون عمران حضور می‌یابد.

علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به سؤالات بیژن‌شهبازخانی نماینده ملایر و معلمی پور نماینده رودان و جاسک به کمیسیون صنایع و معادن می‌رود.

این کمیسیون در همین روز میزبان محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا به سؤال نژادفلاح نماینده ساوجبلاغ پاسخ گوید.

قرار است محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم  برای پاسخگویی به سؤالات بیژن شهبازخانی و اکبر اعلمی در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شود. در همین روز اعضای کمیسیون کشاورزی میزبان محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سؤال 5‌ نماینده است.

کد خبر 48542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز