مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: جسد یکی از اسکی‌بازان در «دربندسر» پیداشده است، عملیات جستجو و نجات توسط تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان تهران ادامه دارد.

اسکی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس از مهیار مقیمیان در شمیرانات اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی وقوع بهمن در «دربندسر» دو اسکی‌باز که به گفته محلی‌ها غیر ایرانی بودند، براثر سقوط بهمن در دربندسر مفقود شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات در کوهستان از شمیرانات، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد هوایی و دو قلاده سگ زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: پس از رسیدن تیم‌های اعزامی، عملیات بلافاصله آغاز و پس از حدود یک ساعت، یکی از اسکی‌بازها از زیر بهمن خارج می‌شود.

مقیمیان افزود: پس از خارج شدن این اسکی‌باز و ارزیابی اولیه، مشخص شد این فرد فاقد علائم حیاتی است و جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات همچنان برای یافتن دیگر افراد احتمالی مفقودی ادامه دارد و به‌محض دریافت اطلاعات جدید، از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع هم‌وطنان خواهد رسید.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: اسکی‌بازان ایتالیایی بودند یک ایرانی نیز آن‌ها را همراهی می‌کرد و در حال حاضر دو تن حال مساعدی دارند و یک اسکی‌باز ایتالیایی ۶۷ ساله براثر سقوط بهمن جان باخت.

کد خبر 486520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha