به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل هلدینگ PIIC در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

رییسی

متن این پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت جانسوز سید شهدای خدمت، خادم الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و همچنین شهادت حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را محضر حضرت بقیه‌الله (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران عزیز در مسیر تلاش برای آبادانی ایران اسلامی با بذل جان خود به همگان نشان داد که سعادت و خوش عاقبتی جز با تلاش و خدمت صادقانه به مردم به ویژه محرومان ممکن نخواهد بود.

از خداوند رحمان برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات، صبر جزیل برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم داغدار ایران مسئلت دارم.

کد خبر 853694

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امیر اسماعیلی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    1 2
    روحشان شاد و شهادت مبارکشان باشد...ایران تسلیت...به رهبر عزیزمان تسلیت میگم....وبه خانواده این بزرگواران تسلیت میگم خداوند صبرتان بدهد...