مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
۱ نفر

پاریس علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده، مراکز خرید جذاب و مناطق تفریحی به هتل‌های پر از امکانات خود معروف است. انواعی از این هتل‌ها برای سلایق، نیازها و بودجه‌های مختلف در کل شهر پراکنده شده‌اند تا کاربران یکی از آن‌ها را حتی از راه دور برگزینند.

image-20240520115520-1.jpeg

امکان رزرو هتل پاریس از راه دور مانند سایت علی بابا به کاربران اجازه داده است برنامه‌ریزی بهتری برای مسافرت خود داشته باشند. بعضی صاحبان این هتل‌ها، آفرهایی را برای رضایت مسافران خود ارائه می‌کنند که می‌توان از منابع اینترنتی آن‌ها را پیگیری کرد. این مطلب نیز به بهترین هتل‌ها و آفرهای آن‌ها مربوط می‌شود.

بهترین زمان برای رزرو هتل پاریس

پاریس در هر فصلی جذابیت‌های خودش را دارد و چندان نباید نگران فصل به خصوص برای انتخاب بود. اگر به دنبال پرداخت هزینه‌های کمتر برای رزرو هتل پاریس و مخارج دیگر هستید، بهار و پاییز گزینه‌های مناسبی هستند. تابستان به علت خوش آب و هوا بودن و همچنین تعدد رفت و آمد در پایتخت فرانسه، قیمت‌ها نیز به طبع گران‌تر هستند. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که دوست دارید در شرایطی خلوت و بدون دغدغه به این شهر سفر کنید، زمستان بهترین گزینه خواهد بود. هزینه‌های پاریس در فصل زمستان نیز به کمترین حد خود می‌رسد.

بهترین هتل‌های پاریس با آفرهای جذاب

هتل‌هایی از پاریس، بیشترین احتمال را برای ارائه آفرهای دوست‌داشتنی دارند. البته امکانات و خدمات این هتل‌ها نیز در نوع خود فوق‌العاده است که در ادامه چند نمونه را خواهید دید:

۱- هتل فور سیزنز جورج وی پاریس

از قدیمی‌ترین هتل‌های پاریس که در سال ۱۹۲۸ میلادی ساخته شده است، فور سیزنز است که از دکوراسیون اتاق‌ها گرفته تا سوئیت‌ها، همگی با معماری قدیمی و تاریخی ترکیب شده‌اند. آثاری از دوران لویی شانزدهم را هنوز هم می‌توان در این هتل یافت. تراس‌هایی اختصاصی با نمایی بی‌نظیر از شهر برای این اتاق‌ها دیده می‌شوند که نشستن در آن‌ها به کاری لذت‌بخش برایتان تبدیل می‌شود. سوئیت‌های این هتل هم نمای برج ایفل دارد. مهم‌ترین امکانات هتل را در ادامه می‌بینید:

  • سالن اسپا، استخر، جکوزی و خدمات ماساژ
  • وای فای رایگان و پرسرعت برای تمام اتاق‌ها و لابی
  • وجود تلوزیون‌های کوچک، یخچال و دستگاه اسپرسو در تمامی اتاق‌ها
  • ۳ رستوران با انواع غذاهای محلی و خارجی

۲- هتل نووتل پاریس

نووتل در قلب شهر پاریس واقع شده و دسترسی شما به انواع جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم را امکان‌پذیر می‌کند. با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مراکزی مانند کلیسای نوتردام که مورد توجه توریست‌های زیادی قرار دارد، دسترسی پیدا کرد. کانال‌های ماهواره‌ای وای‌فای رایگان، وعده‌های غذایی گوناگون و رستوران و کافه با منوهای متنوع در نووتل را هرگز نباید از یاد برد.

۳- هتل حیات ریجنسی پاریس

این هتل که در گوگل امتیاز ۴.۷ از ۵ را به خود اختصاص داده، منظره دیدنی از شهر را به شما هدیه می‌دهد. اتاق‌های این هتل با بهترین دکوراسیون ممکن همراه شده‌اند و حسی متفاوت نسبت به هتل‌های دیگر ارائه می‌دهد. تلویزیون، میز، حمام اختصاصی، وای فای رایگان و سایر لوازم از جمله امکانات غنی اتاق‌های هتل ریجنسی پاریس به شمار می‌رود.

آفرهای مناسب برای رزرو هتل پاریس

مزایای رزرو هتل پاریس اینترنتی

از جمله بهترین مزایای رزرو هتل پاریس از طریق علی بابا باید آفرهای جذاب ارائه شده از سوی هتلداران پاریسی را نام برد. هر زمانی از سال که این تخفیف‌ها از سمت هتل‌های تحت پوشش علی بابا در نظر گرفته شود، این سایت نیز آن‌ها را تقدیم کاربران می‌کند. با استفاده از این آفرها بی‌شک می‌توان سفری اقتصادی‌تر و دلچسب‌تر را تجربه کرد. سایر مزایای این سایت برای رزرو چنین هتل‌هایی را در ادامه خواهید خواند:

  • تمام اطلاعات هتل‌های پاریسی در سایت علی بابا درج شده است تا با دید بهتری قادر به انتخاب یکی از آن‌ها باشید. ضمن این که اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی، امکانات و تصاویر اتاق‌ها نیز در اختیار کاربران قرار دارد.
  • تیم علی بابا تضمین بهترین قیمت‌های ممکن را در مقایسه با سایت‌ها و منابع دیگر به کاربرانش می‌دهد. پس از جست و جوی نام این هتل‌ها، لیستی در صفحه بعدی درج می‌شود که امکان چینش آن‌ها از ارزان به گران‌تر را خواهید داشت.
  • وجود هتل‌های فراوان تحت پوشش از سوی علی بابا باعث شده است دست کاربران برای انتخاب هر کدام کاملا باز باشد.
  • به طور کلی رزرو بهترین هتل‌های ممکن در پاریس مناسب هر سلیقه‌ای به همراه خدماتی نظیر بیمه مسافرتی، ترنسفر فرودگاهی و موارد این چنینی در علی بابا امکان‌پذیر است. تورهای پاریس هر چند وقت یک بار از سمت ایران برای پاریس برگزار می‌شود که کاربران می‌توانند روی آن‌ها نیز حساب کنند.

نحوه رزرو هتل پاریس

در میان راه‌های گوناگون برای رزرو هتل پاریس از راه دور، منابع ایرانی نیز چنین خدمتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای نمونه رزرو این هتل‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق علی بابا نیز امکان دارد. همچنین در کنار هر یک از اتاق‌ها یا نام هتل‌ها، آفر از سوی صاحبان آن‌ها نیز در دسترس قرار گرفته است. برای این منظور باید به هتل‌های پاریس در این سایت مراجعه کرده و جزئیات بیشتر را به همراه تصاویر با کیفیت شاهد باشید.

کد خبر 853588

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    وای چقدر دوست دارم برم پاریس
  • امیرحسین بیدار IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 0
    با این سطح درآمد و گرانی اجناس باید از مسافرخونه مش شعبون گزارش بزارین نه هتل پاریس :(