سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تدابیر ویژه برای جلوگیری از ابتلای کودکان کار به کرونا در این شهرستان گرفته شده است و همه زباله‌گردها هم جمع‌آوری شده‌اند.

کودکان کار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر علی آرمیده فزود: برای جلوگیری و پیشگیری لازم در برابر ویروس کرونا، همچنین گرم‌خانه نیازمندان این شهر روزانه ضدعفونی و اقدامات بهداشتی در آن انجام می‌شود.

وی گفت: رفت وآمد به خانه سالمندان و دیگر مراکز نگهداری افراد زیرپوشش اداره بهزیستی شیروان به حداقل رسیده است هرچند که این مکان ها روزانه ضد عفونی می شوند.

آرمیده تاکید کرد: در خانه سالمندان با توجه به سن بالای افراد که قادر نیستند مرتب دست‌های خود را شست و شو دهند، قبل از غذا خوردن، پرسنل دست افراد سالمند را شست و شو می‌دهند.

سرپرست اداره بهزیستی شیروان هم گفت: کودکان کار خیابانی با رعایت مسائل بهداشتی در این شهرستان جمع آوری و کودکان بی سرپرست هم با توجه به شرایط آنان در مراکز کودکان بی سرپرست این شهرستان نگهداری می شوند.

علی اکبر آرام اظهار کرد: در نشست های متعدد با مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر شیروان، تدابیر لازم بهداشتی علیه کرونا برای اقشار مختلف نیازمند از جمله کودکان کار و زباله گردها  صورت گرفته و این اقشار ساماندهی شده اند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

کد خبر 487694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان شمالی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha