سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

مرد میانسال با بالا رفتن از یک دکل مخابراتی در رشت قصد خودکشی داشت

اما با حضور ماموران نیروی انتظامی و گروه‌های نجات آتش‌نشانی، وی پس از 20 دقیقه تلاش روان‌شناسی از خودکشی منصرف شد.

سرهنگ سیدیوسف مرتضوی-فرمانده انتظامی شهرستان رشت- با بیان این خبر به ایرنا گفت: وقتی به مرکز فوریت‌های پلیسی رشت اطلاع داده شد که فردی با بالا رفتن از دکل مخابراتی قصد خودکشی دارد گروهی از ماموران پلیس، آتش‌نشانی و شهرداری عازم این محل شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مرد میانسالی، از دقایقی قبل از حضور ماموران در محل، خود را به دکل مخابراتی رسانده و با سوء استفاده از خلوت بودن منطقه از آن بالا رفته است. وی سپس با داد و فریاد توجه مردم را به خود جلب کرده و به این ترتیب تعدادی از رهگذران با مشاهده وی متوجه ماجرا شده و به سرعت با پلیس تماس گرفته‌اند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و امدادگران در محل دکل مخابراتی، از آنجا که هر لحظه احتمال می‌رفت مرد میانسال دست به خودکشی بزند، با همکاری تیم‌های امدادی عملیات نجات وی آغاز شد. به این ترتیب   یک مامور انتظامی از طریق بالابر به این مرد نزدیک شد و حدود 20دقیقه تلاش‌ و روانکاوی او را از خودکشی منصرف کرد و وی حاضر شد که پایین بیاید.

سرهنگ مرتضوی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که این فرد 40 ساله به خاطر بیکاری و مشکلات خانوادگی تصمیم به این کار گرفته بود و وی هم اکنون در سلامتی کامل به سر می‌برد و ماموران نیروی انتظامی در حال رسیدگی به مشکل وی و خانواده‌‌اش هستند.

کد خبر 48925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز