سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: زوج جوان 16 روز بعد از آغاز زندگی مشترکشان، متوجه شدند نمی‌توانند با یکدیگر زندگی کنند، بنابراین دادخواست طلاق دادند.

زن و مرد جوان با خنده وارد شعبه 268 دادگاه خانواده شدند. هر دو با اینکه مدعی بودند علاقه زیادی به یکدیگر داشته‌اند، به دادگاه آمده بودند تا به‌صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند.  مرد جوان که دائما از علاقه‌اش نسبت به همسرش سخن می‌گفت درباره علت دادخواست طلاق گفت: آقای قاضی ما عجولانه درمورد زندگی‌مان تصمیم گرفتیم و حالا بعد از 16 روز، زندگی مشترکمان به آخر خط رسیده است.

وی افزود: قبل از عید امسال با همسرم که زن تحصیل‌کرده‌ای بود در یک میهمانی آشنا شدم. مدت کوتاهی از آشنایی‌مان نگذشته بود که احساس کردم بدون او نمی‌توانم زندگی کنم و به او با تمام وجود علاقه‌مندم.

چند روز بعد تلفنی از او خواستگاری کردم و او که 5 سال از من بزرگ‌تر بود بدون اینکه فرصتی برای فکر کردن بخواهد به پیشنهادم جواب مثبت داد.  در آن روز احساس می‌کردم دنیا را به من داده‌اند. تصور اینکه دختر مورد علاقه‌ام را به دست آورده‌ام باعث شد مجال پیدا نکنم تا حتی موضوع را با خانواده‌ام در میان بگذارم، به همین خاطر با اصرار از همسرم خواستم تا به محضر رفته، به عقد یکدیگر دربیاییم.

همان روز به همراه 2 نفر از دوستانم که شاهدان عقد بودند به محضر رفتیم و من و همسرم به عقد یکدیگر درآمدیم.  از آنجایی که مشکل مالی نداشتم چند روز بعد از عید نوروز، مراسم عروسی مان را برگزار کردیم، چون همسرم را خیلی دوست داشتم، به او در مورد برخی از مسائل  حقیقت  را نگفتم و حالا که همسرم متوجه ماجرا شده است تصمیم گرفته از من جدا شود.

من‌هم از آنجایی که نمی‌خواهم بیشتر از این باعث رنجش او شوم، حاضر هستم تا او را طلاق بدهم و بدون ناراحتی از یکدیگر جدا شویم. در ادامه جلسه دادگاه، زن جوان نیز با اشاره به اینکه تمایلی به ادامه زندگی با مرد جوان ندارد، گفت: تمایلی به ادامه زندگی با مردی که حقیقت را به من نگفته است نداشته و به همین دلیل قصد جدایی از او را دارم.

تصمیم عجولانه، طلاق زودرس
قاضی عموزادی- رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده- با شنیدن اظهارات زوج جوان با اشاره به اینکه عجولانه تصمیم گرفتن در مورد زندگی آینده، عواقب اینچنینی به‌دنبال دارد، حکم جدایی زن وشوهر جوان را صادر کرد.

کد خبر 48922

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز