چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

پیدا شدن یک کیف پر از پول در اسلو که هیچ کس ادعای مالکیت آن را ندارد، باعث متعجب شدن پلیس شده است.

کیف پول بدون صاحب
اسلو: به گفته ماموران پلیس، این کیف پول چند روز قبل توسط یک‌نوجوان که در حیاط خانه مشغول بازی بود کشف شده است. در این کیف هزاران دلار پول نقد وجود دارد اما مشخص نیست که چه کسی آن را به حیاط این خانه انداخته است. به همین دلیل پلیس معتقد است احتمال دارد این کیف دزدی باشد و در جریان درگیری سارقان به حیاط این خانه پرتاب شده باشد. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرده است در صورتی که کسی ادعای مالکیت این پول را داشته باشد باید ابتدا مالکیت خود را ثابت کند و توضیح بدهد این کیف چگونه به داخل حیاط راه یافته است.

جو گیر شدن در قطار
لندن: یک مرد انگلیسی که تا کنون سوار قطار‌های پرسرعت نشده بود، پس از آنکه اولین سفر با این قطار‌ها را تجربه کرد، 350 هزار دلار متحمل ضرر شد. این موسیقیدان 67 ساله در سفر خود ویولن بسیار گران‌قیمتی به همراه داشت که از اجدادش به او ارث رسیده بود . اما فضای مدرن و سرعت بسیار زیاد قطار به اندازه‌ای او را مجذوب کرد که در هنگام پیاده شدن از قطار سازش را فراموش کرد.

البته این مرد پس از ترک قطار به یاد آورد که ارثیه خانوادگی‌اش را جا گذاشته و ماموران ایستگاه را در جریان قرار داد. با این حال تلاش ماموران برای پیدا کردن این ویولن قیمتی به نتیجه نرسید و پیرمرد از شنیدن این خبر سکته کرد. پزشکان دلیل سکته او را تحمل هیجان بیش از حد در قطار اعلام کرده‌اند و می‌گویند به نظر نمی‌رسد با توجه به دلبستگی بسیار زیاد این پیرمرد به ویولن ، حال او به این زودی‌ها بهتر شود.

پدر مبتکر
نیو جرسی: یک هکر رایانه که تبحر ویژه‌ای در طراحی بازی‌های رایانه‌ای دارد، برای غافلگیر کردن پسرش دست به ابتکار جالبی زد. این پدر49 ساله، کپی یکی از جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای مورد علاقه پسرش را خریداری کرد و با هک‌کردن آن، جایزه مرحله آخر بازی را تغییر داد. او بازی را طوری طراحی کرد که وقتی پسرش به مرحله آخر رسید به جای جایزه مجازی ، یک  خودروی واقعی دریافت کند.این پدر که علاقه بسیار زیادی به فرزندش دارد ،گفت: پسرم در امتحانات دانشگاه نمره خوبی گرفته بود و من تصمیم گرفتم او را به این ترتیب غافلگیر کرده و آرزویش را برای داشتن خودرو بر‌آورده کنم .

جالب اینکه  پسر جوان نیز توانست همه مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد و به جایزه مرحله آخر دست یابد. البته طراح اصلی این بازی رایانه‌ای معتقد است ابتکار این پدر هکر تنها جنبه شخصی دارد و برای عموم قابل استفاده نیست.

کندن گوش برادر
تورنتو: دعوای 2 برادر بر سر یک نوشیدنی به کنده شدن بخشی از گوش یکی از آنها منجر شد. ماجرا زمانی اتفاق افتاد که آنها برای نوشیدن قهوه به یک رستوران رفتند  اما دست برادر کوچک‌تر به فنجان قهوه خورد و کل لباس برادر بزرگ‌تر را کثیف کرد. هر چند این ماجرا به نظر خیلی ساده می رسید اما برادر 24 ساله ناگهان یک ضربه محکم به صورت برادر کوچک‌ترش زد و آنها با هم درگیر شدند.

سر انجام  برادر بزرگ‌تر گوش برادرش را گاز گرفت و بخشی از آن را با دندان‌هایش کند. البته  مشتریان رستوران آنها را از هم جدا کردند و برادر کوچک‌تر را همراه با تکه‌ای از گوشش به بیمارستان انتقال دادند تا تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گیرد. گفتنی‌است به دنبال شکایت پدر و مادر آنها، برادر بزرگ‌تر توسط پلیس دستگیر و به زندان منتقل شد. در صورتی‌که برادر کوچک‌تر رضایت ندهد، برادر او باید چند ماهی را پشت میله‌های زندان سپری کند.

کد خبر 49022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز