یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۳۳ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۳ نفر از آنان فوت کرده است.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدابراهیم شکیبا افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۹۴ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند که ۳۰۰ نفر از آنان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه سامانه اینترنتی غربالگری کرونا در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: سامانه salamat.gov.ir برای غربالگری عمومی کرونا راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با ورود به این سامانه و پاسخ به پرسش‌های موردنظر از وضعیت سلامت خود و نزدیکانشان باخبر شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا با بیان اینکه در روزهای اخیر روند و شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه کُند بوده است، گفت: بدون شک در روزهای آینده شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در استان کرمانشاه نیز خواهیم بود.

کد خبر 490425
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha