مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از موافقت نکردن شورای امنیت ملی با قرنطینه گیلان، خبر داد.

قرنطینه

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، دکتر «محمدحسین قربانی» گفت: طبق درخواست‌های مکرر افراد از بنده برای قرنطینه کامل استان گیلان، صحبت‌های مختلفی با مسئولان کشوری داشته‌ام، اما صحبت‌ها و دلایل شورای امنیت ملی ما را قانع کرد که از این خواسته منصرف شویم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: گیلان یکی از کانون‌های بحران شیوع کرونا در کشور است. به همین دلیل تقسیم کار بین وزارتخانه‌های مختلف توسط دولت موجب می‌شود که هر یک از دستگاه‌ها با تمرکز و انرژی بالاتری وظایف محوله را انجام دهند و این شرایط ‌اکنون درباره گیلان وجود دارد.

قربانی اقزود: براساس تصمیم دولت حوزه امنیت و قرنطینه برعهده وزارت کشور، توزیع اقلام بهداشتی برعهده وزارت صمت و درمان و غربالگری به وزارت بهداشت سپرده شده است.

وی ادامه داد: هیات دولت برای تسریع در پیشرفت امور و خدمات‌دهی به بیماران کرونایی هر وزارتخانه را مسئول یک کاری کرده است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان بیان کرد: ورودی‌های استان گیلان کنترل می‌شود اما باید این نظارت‌ها تشدید شود، زیرا این موضوع مستقیماً با سلامت مردم سر و کار دارد و از همه درخواست داریم که در این اوضاع به‌هیچ عنوان به گیلان سفر نکنند.

وی عنوان کرد: به دولت پیشنهاد کردیم به‌اندازه هزینه درمان یک بیمار در بیمارستان یعنی یک میلیون تومان به کارگران روزمزد بدهد تا در خانه بمانند که مورد موافقت آنها قرار نگرفت.

کد خبر 491627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha