صبح امروز و درست بعد از اعلام 4 راهکاری که از سوی فیفا به عنوان تعیین قهرمان مشخص شده بود فعالیت برخی از کانال های خبری ورزشی در خصوص شایعه پایان لیگ قوت گرفت.

دیدار استقلال و پرسپولیس

همشهری آنلاین-  برخی از رسانه ها قبل از تصمیم گیری فدراسیون فوتبال به استقبال تعطیلی کامل لیگ رفته اند. این رسانه ها با اهرم مصاحبه با برخی چهره های فوتبالی که ادامه لیگ (در صورت برقراری شرایط برگزاری بازی ها) چندان به نفع تیم مطبوع شان نیست تلاش می کنند تا خیلی زود فدراسیون و البته مسئولان ورزش  کشور را به نقطه پایان لیگ برسانند.

این در حالی است که با تعطیلی لیگ های  مختلف اروپایی همچنان همه کشورها در انتظار روند کنترل ویروس کرونا هستند و در ایران هم  تصمیم گیری در این خصوص منحصرا در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

در همین خصوص جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونای کشور در این باره گفته : درباره شروع لیگ برتر فوتبال و سایر لیگ های ورزشی کشور در نیمه فروردین سال آینده می‌شود تصمیم گیری کرد و الان نمی‌توان اظهار نظری کرد.

صبح امروز و درست بعد از اعلام 4 راهکاری که از سوی فیفا به عنوان تعیین قهرمان  مشخص شده بود فعالیت برخی از کانال های خبری ورزشی در خصوص شایعه پایان لیگ قوت گرفت. شایعه ای که با عنوان «نزدیک به واقیعیت» در کانال یکی از مطرح ترین برنامه های فوتبالی حال حاضر تلویزیون هم منتشر شد بدون اینکه منبعی داشته باشد. نکته جالب اینکه در این خبر اعلام شده بود که لیگ نوزدهم نیمه کاره خواهد ماند و لیگ بیستم از شهریور آغاز به کار  خواهد کرد.

اما سوال اینجاست منبعی که نیمه کاره ماندن لیگ را  اعلام کرده چطور اظهار  نظری در خصوص سرنوشت لیگ نوزدهم نکرده است؟ اینکه تکلیف تیم قهرمان و تیم های سقوط کرده چه می شود. تکلیف تیم های صعود کرده از لیگ یک چه می شود؟ همه اینها سوال هایی است که باید پاسخ آن را آنهایی که بر طبل تعطیلی لیگ برتر می کوبند بدهند.

با این همه به نظر می رسد تصمیم گیری  قطعی  در خصوص  لغو و یا ادامه  لیگ نوزدهم و اساسا  سایر مسابقات ورزشی کشور  در پایان تعطیلات انجام خواهد شد.آن زمان قطعا تصمیم درست تری در خصوص تکلیف امسال میتوان گرفت.

کد خبر 493292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha