همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد در احکام جداگانه‌ای حسین صمصامی را به سمت سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی و دانش جعفری را به عنوان مشاور عالی رئیس‌جمهور در امور اقتصادی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، پیش از این دانش جعفری تصدی وزارت اقتصاد و امور دارایی و صمصامی، دبیری کمیسیون اقتصادی دولت را برعهده داشته اند.

احکام رئیس جمهور به این شرح است:

جناب آقای دکتر حسین صمصامی

به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی» منصوب می شوید.
امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش،در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل « عدالت گستری،مهرورزی ، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور» توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد

جناب آقای دکتر دانش جعفری

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور عالی رئیس جمهور در امور اقتصادی» بر می گزینم.
امیدوارم در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج)در جهت تحقق اهداف چهارگانه «عدالت گستری، مهرورزی، خدمت صادقانه و ارتقاء سطح زندگی مادی و معنوی ملت شریف ایران» موفق و موید باشید.

محمود احمدی نژاد

کد خبر 49584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز