سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

مجید صالح: سپاهان در عربستان معمولاً خوب ظاهر می‌شود. نتایج خوبی هم کسب کرده است.

البته الاتحادی‌ها علیه سپاهان جنگ روانی شدیدی را از چند روز پیش شروع کرده‌اند اما به عقیده من سرنوشت این بازی در درون زمین تعیین خواهد شد. ویرا باید مشکلات خط دفاعی تیمش را ترمیم کند، سپاهان به خصوص در دفاع وسط ضعف دارد. در واقع جایی که می‌تواند نقطه قوت و اتکای سپاهان باشد به نقطه ضعف آنها تبدیل شده است. اگر این فضا در اختیار الاتحاد قرار بگیرد آنها برای رسیدن به گل، خود را معطل نمی‌کنند. از سویی دیگر الاتحاد در خانه‌اش شکل کاملاً‌ هجومی به خود می‌گیرد و به همین دلیل کار برای حریفانش سخت می‌شود. ویرا می‌تواند کارش را روی ضدحمله برنامه‌ریزی کند و در واقع به اصلی‌ترین مشخصه تیم بوناچیچ برگردد. به عقیده من شانس سپاهان برای بردن الاتحاد زیاد نخواهد بود چون روند بازی برگشت همیشه طور دیگری است. البته سپاهان در دیدار رفت فوق‌العاده بازی کرد.

سایپا برنده این بازی است
تیم دایی در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کرده است. به خصوص اینکه سایپا در کرج راحت‌تر بازی می‌کند و از تمامی جهات به دروازه حریف نزدیک می‌شود.
 در واقع شرایط سایپا با نیروی هوایی عراق قابل مقایسه نیست. از نظر فنی و روحی نماینده فوتبال کشورمان شرایط بهتری نسبت به حریف دارد. البته این را هم بگویم که سایپا در گروه سختی قرار نگرفت اما در اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب کار کرد. بازیکنان نیروی هوایی عراق برخلاف مهره‌های سایپا خالی از خلاقیت و تکنیک هستند.

آنها حتی در شرایطی که سایپا 10نفره مقابل‌شان بازی می‌کرد، نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند. بنابراین در ورزشگاه خانگی سایپا حرفی برای گفتن نخواهند داشت. نکته‌ای که به نظرم مهم است تمرکز سایپا روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. این اتفاق خوبی است.

کد خبر 49617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز